30 میلیارد تومان در مصوبات سفر ریاست جمهوری برای استادیوم تختی انزلی اختصاص یافت

به گزارش مجله پیامکی، تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان از پیش بینی تخصیص 30 میلیارد تومان در اعتبارات مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان گیلان برای استادیوم تختی بندر انزلی اطلاع داد و گفت این اعتبار دیده شده تا این مجموعه را به مدار خدمت رسانی به مردم برگردانیم.

30 میلیارد تومان در مصوبات سفر ریاست جمهوری برای استادیوم تختی انزلی اختصاص یافت

به گزارش ایسنا، حمید سجادی در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی تختی بندر انزلی اظهار کرد: در سفر امروز رئیس جمهور به گیلان در حوزه ورزش من در این گروه حضور داشتم و سعادتی بود تا مجددا در این استادیوم کهن و تاریخ ساز استان گیلان حضور داشته باشم.

وی اضافه نمود: در مسئولیت های قبلی یک بار اینجا به همراه تیم سایپا حضور داشته و یک مسابقه به یاد ماندنی داشتیم و خاطرات خوبی از اینجا دارم.

سجادی توضیح داد: اگرچه انزلی تاریخ قوی و بنیه ارزشمند در ورزش قهرمانی کشور بعلاوه ورزش همگانی دارد شرایط فعلی این مجموعه احتیاج به رسیدگی و تسریع دارد.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه استادیوم تختی انزلی هر چه زودتر به استاندارد واقعی خودش بازگردد، گفت: در ارتباط با تأمین نور و تامین فضای تماشاچیان برای استقرار کوشش می کنیم.

سجادی توضیح داد: با اعتباراتی که در مصوبات سفر استانی ریاست جمهوری بعلاوه اعتبارات شرکت توسعه اختصاص پیدا نموده هر چه سریعتر این استادیوم به حالت عادی بازگردد و شرایط مناسبی که در شان ورزش دوستان انزلی داشته باشد، ببینیم.

وی با اشاره به پیگیری های نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با شرایطی که حاکم خواهد شد زمینه میزبانی شایسته برای تیم ملوان انزلی را ببینیم و این تیم با این سابقه و با افراد نام آور و شاخصی که در حوزه ورزش و فوتبال کشور داشته بتواند میزبانی های شایسته ای داشته باشد.

سجادی با بیان اینکه بافت شهری بندر انزلی به استادیوم تختی نزدیک شده، تاکید نمود: باید به فکر احداث یک استادیوم تازه بود و با جانمایی یک فضای مناسب، استادیومی با استانداردهای روز در آینده احداث گردد.

وزیر ورزش و جوانان از پیش بینی تخصیص 30 میلیارد تومان اعتبار برای مجموعه تختی بندر انزلی اطلاع داد و گفت: پیست دو ومیدانی این استادیوم، بازسازی و بازسازی سالن سرپوشیده و استخر این مجموعه نیز در اعتبارات مصوبات سفر ریاست جمهوری دیده شده است تا این مجموعه را به مدار خدمت رسانی به مردم برگردانیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 اسفند 1400 بروزرسانی: 18 اسفند 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1948

به "30 میلیارد تومان در مصوبات سفر ریاست جمهوری برای استادیوم تختی انزلی اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 میلیارد تومان در مصوبات سفر ریاست جمهوری برای استادیوم تختی انزلی اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید