مقاله: طرز تهیه چای و دمنوش طبیعی با انواع میوه در خانه

به گزارش مجله پیامکی، اگر در منزل حیاط ندارید یا به خاطر فصل زمستان نمی توانید از آفتاب برای خشک کردن میوه استفاده کنید می توانید در فر میوه ها را خشک کنید. برای خشک کردن میوه در فر ابتدا میوه ها شسته و به صورت قطعات باریک و هم اندازه برش بزنید و اسلایس کنید. یک محلول شامل نصف آب و نصف آب لیموترش درست کنید و میوه ها را به مدت 5 دقیقه در این محلول خیس کنید.

مقاله: طرز تهیه چای و دمنوش طبیعی با انواع میوه در خانه

چای سفید را با مقداری آب دم کنید. برای دم کردن چای و دمنوش طبیعی با انواع میوه، میوه خشک ها و گل محمدی خشک گردیده را در چای سفید بریزید. در صورت تمایل نعنا هم اضافه کنید. برای دم کردن چای سفید حتما از آب گرم (نه آب در حال جوش) استفاده کنید. آب در حال جوش طعم چای سفید را تلخ می نماید. به ازای هر 2 قاشق چایخوری چای سفید یک فنجان آب گرم ضروری است. زمان دم کشیدن چای سفید بیشتر از چای سیاه است. چای سفید برای دم کشیدن به 7 تا ده دقیقه زمان احتیاج دارد.

تهیه چای و دمنوش طبیعی با انواع میوه خشک مثل انواع توت، سیب و برگ های خشک گل محمدی به همراه چای سفید یا سبز در منزل کار سختی نیست. شما به راحتی می توانید در منزل انواع میوه ها را خشک کنید. بعد از آماده گردیده میوه خشک برای درست کردن چای و دمنوش طبیعی به این روش عمل کنید:

*نوشیدن منظم چای سبز سبز افزایش تراکم و چگالی استخوان ها، سلامت پوست و دندان ها می گردد. این در حالی است که چای سفید مثل چای سبز و قهوه سبب تغییر رنگ دندان ها نمی گردد.

منبع مقاله: طرز تهیه چای و دمنوش طبیعی با انواع میوه در خانه

انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1799

به "مقاله: طرز تهیه چای و دمنوش طبیعی با انواع میوه در خانه" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقاله: طرز تهیه چای و دمنوش طبیعی با انواع میوه در خانه" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: طرز تهیه چای و دمنوش طبیعی با انواع میوه در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید