تور استرالیا ارزان: حکمرانی مجازی، گوگل تسلیم قانون استرالیا شد، 740 میلیون دلار سرمایه گذاری به جای خروج

به گزارش مجله پیامکی، گوگل که تهدید نموده بود در صورت فشار برای پرداخت پول به ناشران خبر در استرالیا این کشور را ترک می نماید، 740 میلیون دلار آمریکا برای توسعه فعالیت های خود در آن سرمایه گذاری کرد.

تور استرالیا ارزان: حکمرانی مجازی، گوگل تسلیم قانون استرالیا شد، 740 میلیون دلار سرمایه گذاری به جای خروج

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از رویترز، گوگل مدتی قبل و پس از افزایش فشارهای دولت استرالیا که خواهان پرداخت مبالغی به خبرگزاری ها و رسانه های خبری در این کشور در ازای بازنشر محتوای آنها در گوگل بود، تهدید کرد فعالیت در استرالیا را متوقف نموده و از این کشور خارج می گردد. اما آنچه که در عمل رخ داده برعکس بوده و گوگل منافع حضور در استرالیا را از دست نداده است.

واحد عملیاتی اصلی آلفابت که شرکت مادر تخصصی گوگل است اعلام نموده که میخواهد زیرساخت های کلود خود را در استرالیا توسعه دهد، یک مرکز تحقیقاتی در این کشور افتتاح کند که مهندسان و محققان استرالیایی در ان حضور خواهند داشت و با سازمان تحقیقات علمی و صنعتی مشترک المنافع که یک آژانس علمی در این کشور است همکاری کند.

مل سیلوا، مدیر عامل گوگل در استرالیا، که در اوایل امسال تهدید نموده بود موتور جستجوی گوگل را در این کشور مسدود خواهد نمود، گفته که این طرح تخصیص منابع و سرمایه گذاری فناورانه قابل توجهی را به همراه خواهد داشت. استرالیا میخواهد تا سال 2030 به یکی از ده اقتصاد برتر دیجیتال دنیا مبدل گردد و فعالیت های گوگل را در این زمینه مثمرثمر می داند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1842

به "تور استرالیا ارزان: حکمرانی مجازی، گوگل تسلیم قانون استرالیا شد، 740 میلیون دلار سرمایه گذاری به جای خروج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا ارزان: حکمرانی مجازی، گوگل تسلیم قانون استرالیا شد، 740 میلیون دلار سرمایه گذاری به جای خروج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید