کیهانی: کوشش می کنیم با مدیرعامل استقلال جلسه ای داشته باشیم، اصل و سود پول به حساب فدراسیون واریز شده است

به گزارش مجله پیامکی، رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: کوشش می کنیم برای حل مشکل دوومیدانی کاران تیم استقلال جلسه ای با امیرحسین فتحی مدیرعامل این باشگاه داشته باشیم.

کیهانی: کوشش می کنیم با مدیرعامل استقلال جلسه ای داشته باشیم، اصل و سود پول به حساب فدراسیون واریز شده است

به گزارش خبرنگاران، مجید کیهانی که میهمان برنامه رکورد در شبکه سه بود، درباره نقدهای که از فدراسیون دوومیدانی مطرح می گردد، گفت: هر هر سازمان و نهاد ورزشی و غیرورزشی و زمانی که حرکت رو به جلویی انجام می گردد، انتقاد و نقد وجود دارد. اگر فعالیت نکنیم، سر جای خود می ایستیم و نقدها هم نخواهد بود، اما در فدراسیون کارهایی انجام می گردد که شاید مطابق نظر بعضی دوستان نباشد. من آنالیز کردم که بیشتری نقدها از فدراسیون فوتبال می گردد و پس از آن، والیبال، کشتی و دوومیدانی حضور دارند. از این جهت این نقدها را به فال نیک می گیرم که کارهایی در فدراسیون در حال اجرا است. در واقع این نقدها در حالی که اتفاق رو به جلویی می افتد، طبیعی است.

وی درباره عدم توجه به مربیان داخلی گفت: موضوع مربیان داخلی مهمترین دغدغه فدراسیون است و جزو اولویت های ما محسوب می گردد. طرح ساماندهی مربیان داخلی را استارت زده ایم و می خواهیم مربیان داخلی اساس کار این رشته باشند.

رئیس فدراسوین دوومیدانی ادامه داد: ما در دوومیدانی مربی تیم ملی نداریم. حتی اگر مربیانی در اعزام ها حضور داشته باشند، مربی تیم ملی نیستند. موضوع مربی داخلی اولویت اصلی فدراسیون است. ما لیگ را ساماندهی خوبی نموده ایم تا ورزشکاران و همچنین مربیان حضور داشته باشند، البته می دانیم که موضوع ساماندهی مربیان کمی زمان بر است.

کیهانی درباره بدهی های فدراسیون مطرح نمود: بدهی جاری فدراسیون کمتر از 300 میلیون تومان است که این مبلغ نیز مربوط به آژانس های مسافرتی و رستواران و بخشی از حقوق داوران می گردد. درباره بدهی اقتصادیاتی هم در حال مذاکره هستیم و البته مبلغ آن قطعی نشده است. همچنین بدهی ما به شرکت توسعه و نگهداری هم صفر است.

وی درخصوص شرایط حسن تفتیان و نقدها او گفت: ما حتماً کوشش می کنیم بهترین شرایط را به وجود بیاوریم و بر همین اساس یک برنامه ریزی برای ورزشکاران انجام می دهیم. در لابه لای این برنامه شاید یک ورزشکار بخواهد به خارج از کشور برود. ما باید همواره در این خصوص برنامه ریزی لازم را با دریافت مجوز از شورای برون مرزی انجام بدهیم. تفتیان پانزده ماه قبل از بازی های آسیایی 2018 به فرانسه رفت و از آنجا به جاکارتا آمد. ما از او انتظار کسب مدال داشتیم، اما تفتیان ششم شد. در ادامه اردوها را در داخل کشور ادامه دادیم. تفتیان بهمن 97 دوباره به اردوی فرانسه اعزام شد، اما در مسابقات قهرمانی آسیا هم نتیجه قابل قبولی نگرفت. همین مسئله قطعاً باعث تغییر برنامه می گردد و بر همین دلیل اردوهای داخلی را طراحی کردیم. به هر حال ورزشکاران باید در چهارچوب برنامه ریزی ما فعالیت نمایند. انشاالله با حمایت کامل از ورزشکاران بتوانیم موفقیت های بیشتری کسب کنیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در پاسخ به این سوال که چرا بعضی باشگاه های حاضر در لیگ دوومیدانی اقدام به تسویه حساب با ورزشکاران نمی نمایند؟ گفت: ما ابتدا باید آنالیز کنیم و ببینیم لیگ از کجا به کجا رسیده است. سال جاری 11 باشگاه در بخش مردان و 7 باشگاه در بخش بانوان حضور داشتند. ما مسائل لیگ را می پذیریم. تیم استقلال سال گذشته با کوشش ورزشکارانش در رده دوم لیگ ایستاد. بخشی از مطالبات اعضای تیم باقی مانده است. کوشش می کنیم جلسه ای را با امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال داشته باشیم. ما راستا توسعه لیگ را از چهار سال قبل شروع نموده ایم و سال جاری قراردادها حتی صد درصد افزایش یافته است.

کیهانی درباره نقدها تیمور غیاثی و استعفایش از سخنگویی فدراسیون دوومیدانی گفت: غیاثی بزرگ دوومیدانی و از نوابغ و اسطوره های این رشته است. او 3.5 سال با فدراسیون همکاری تنگاتنگ داشت و این نشان می دهد که همکاری خوبی با ما داشته است. درباره استعفایش نیز باید بگویم که ما یک چارچوب کاری داریم که سعی می کنیم از آن خارج نشویم. شاید به همین دلیل شرایط برای حضور بعضی وجود نداشته باشد.

وی درباره موضوع سپرده گذاری فدراسیون و دریافت سود که برخلاف قوانین است، مطرح نمود: بند سوم از ماده 8 آیین نامه اقتصادی و معاملاتی اعلام می نماید که یکی از وظایف روسای فدراسیون ها سپرده گذاری است. فدراسیون دوومیدانی در یک مقطعی همه وجوه خود را سپرده گذاری کرد و پس از مکاتباتی که صورت گرفت، حساب سپرده را بستیم و اصل و سود مبلغ نیز به حساب فدراسیون واریز شده است.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در سرانجام گفت: کسب سهمیه برای مسابقات جهانی در قطر سخت بود، اما خوشبختانه سه سهمیه به دست آوردیم. همه شرایط برای احسان حدادی برای رسیدن به اوج فراهم شده است. او در حال حاضر یه مربی در کنارش دارد و کوشش می کنیم همه آنها در کنار حدادی در قطر باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 380

به "کیهانی: کوشش می کنیم با مدیرعامل استقلال جلسه ای داشته باشیم، اصل و سود پول به حساب فدراسیون واریز شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیهانی: کوشش می کنیم با مدیرعامل استقلال جلسه ای داشته باشیم، اصل و سود پول به حساب فدراسیون واریز شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید