کونسیسائو سرمربی الهلال نمی گردد، ناپولی مقصد نهایی؟

به گزارش مجله پیامکی، به گزارش خبرنگاران، روزنامه رکورد پرتغال در گزارشی به آنالیز آخرین شرایط سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو پرداخت و اظهار داشت اگر کونسیسائو قصد جدایی از پورتو را داشته باشد، یک تیم عظیم اروپایی را برای کار انتخاب خواهد نمود.

کونسیسائو سرمربی الهلال نمی گردد، ناپولی مقصد نهایی؟

این روزنامه نوشت: الهلال آخرین باشگاهی است که مربی پورتو را مدنظر دارد اما سعودی ها مانع بزرگی برای تحقق آرزوی او هستند: کونسیسائو میخواهد در صورت ترک پورتو، در سطح بالای اروپا باقی بماند. این ایده ای بود که وی هنگام رد پیشنهاد باشگاه زنیت روسیه به صراحت آن را اسم نموده بود؛ باشگاهی که حاضر بود سالانه 6 میلیون یورو به کونسیسائو پرداخت کند. (زنیت سردار آزمون مهاجم ایرانی را در اختیار دارد) این مبلغ کمتر از مقداری است که سعودی ها می توانند هزینه نمایند (8 میلیون یورو در سال) اما حتی حضور زنیت در لیگ قهرمانان اروپا هم کونسیسائو را متقاعد به قبول پیشنهاد زنیت نکرد.

طبق ادعای رکورد، سرمربی پورتو خواستار کار در تیم های سطح بالا است که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارند و به همین دلیل به پیشنهاد الهلال عربستان پاسخ منفی خواهد داد.

این روزنامه بعلاوه از علاقه باشگاه ناپولی ایتالیا به سرمربی پرتغالی خبر داده است.

این در حالی است که روزنامه کوریره دلو اسپورت ایتالیا اعلام نموده است سرمربی بعدی ناپولی، کونسیسائو خواهد بود و کار حضور این مربی در باشگاه ایتالیایی تمام شده است.

به گزارش خبرنگاران، الهلال حریف تیم استقلال ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است و از همین حالا در پی انتخاب سرمربی نو است.

پیش از این مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو اعلام نموده بود کونسیسائو در این تیم نمی ماند و با بازیکنان این تیم بعد از آخرین بازی پورتو خداحافظی نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1683

به "کونسیسائو سرمربی الهلال نمی گردد، ناپولی مقصد نهایی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونسیسائو سرمربی الهلال نمی گردد، ناپولی مقصد نهایی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید