کاهش محدودیت های کرونایی، دلیل اصلی ترافیک تهران

به گزارش مجله پیامکی، شفیعی گفت: امروز جلسه شورای ترافیک شهر تهران با حضور همه اعضا برای آنالیز و جمع بندی نهایی ترافیک تهران برگزار می گردد.

کاهش محدودیت های کرونایی، دلیل اصلی ترافیک تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مورد دلیل اصلی ترافیک تهران بیان نمود: حدود 30 درصد طول معابر تهران افزایش پیدا نموده و این یک جهش به شمار میرود. جلسات متعددی در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران طی روز های اخیر برای آنالیز دلایل ترافیک برگزار شده است.

وی ادامه داد:دلایلی که بر اساس نظرات متخصصین برای ترافیک در تهران اشاره شده شامل برطرف برخی از محدودیت های کرونایی، واکسیناسیون گسترده که باعث شده ترس مردم ریخته گردد و بی اثر شدن طرح ترافیک می گردد.

شفیعی گفت: پیک صبحگاهی ترافیک در تهران از ساعت 6:30 تا 8:30 است که در شرایط فعلی محدودیت ترافیک ما از ساعت 8:30 اعمال می گردد و در ساعت عصرگاهی هم به همین منوال است. محدودیت های شبانه هم باعث شده تا مقداری از رفت و آمد ها به روز کشیده گردد که مجموعه این عوامل باعث این معضل شده است.

وی ادامه داد: ما در روز چهارشنبه عصر، جلسه شورای ترافیک شهر تهران با حضور همه اعضا و بعلاوه حضور دکتر زالی که بحث کنترل کرونا را در شهر تهران به عهده دارند، برگزار می کنیم تا بتوانیم یکسری راه حل هایی که پیش بینی شده را جمع بندی کنیم تا تصمیماتی که گرفته می گردد تاثیرات مثبتی بر روی ترافیک گذاشته گردد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بیان نمود: چند سناریو وجود دارد، اما اینکه کدام از آن ها به تصویب می رسد معلوم نیست. یکی از آن ها اینگونه است که شرایط به صورت کامل به حالت قبلی برگردد و یکی دیگر از روش ها، پلکانی برگشتن محدودیت ها است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 آذر 1400 بروزرسانی: 1 آذر 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1831

به "کاهش محدودیت های کرونایی، دلیل اصلی ترافیک تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش محدودیت های کرونایی، دلیل اصلی ترافیک تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید