تور چین ارزان: ابلاغ مقررات تازه برای سفر به چین

به گزارش مجله پیامکی، شرکت هواپیمایی ماهان تازه ترین در اطلاعیه ای خطاب به دفاتر طرف قرارداد خود تازه ترین مقررات سفر به چین را ابلاغ کرد.

تور چین ارزان: ابلاغ مقررات تازه برای سفر به چین

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

شرکت هواپیمایی ماهان در اطلاعیه ای خطاب به دفاتر خدمات مسافرت هوایی طرف قرارداد خود و دفاتر فروش، تازه ترین شرایط پذیرش مسافر در راستا کشور چین را تشریح کرد.

طبق این اطلاعیه از تاریخ 23 فوریه 2021 تا اطلاع ثانوی تنها مسافرانی قادر به دریافت کد سلامت از سفارت چین خواهند بود که دارای تابعیت ایران یا دارای ویزای اقامت یا ویزای تجاری ایران باشند.

بعلاوه در صورت داشتن ملیت غیرایرانی، جهت دریافت کد سلامت موظفند که علاوه بر نتیجه منفی PCR کرونا و بعلاوه تست های آنتی بادی سرمی کووید19 (IgM و IgG)، بلیط مسافر و تصویر ویزا را در کانال WECHAT سفارت چین در تهران ارسال نمایند.

تاکید می گردد که پس از دریافت کد سلامت، مسافر واجد شرایط سفر به کشور چین خواهد بود و مسافران با سایر شرایط از تاریخ 23 فوریه مجاز به سفر به کشور چین نخواهند بود.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما به هر یک از مقصدهای داخلی یا خارجی را دارید، با یاری موتور جست وجوی پرواز خبرنگاران می توانید به آسانی فهرستی از فروشندگان معتبر را مشاهده و مقرون به صرفه ترین بلیط را بخرید.

منبع: کجارو / mahan.aero
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1950

به "تور چین ارزان: ابلاغ مقررات تازه برای سفر به چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان: ابلاغ مقررات تازه برای سفر به چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید