تور فیلیپین: معرفی 5 رستوران معروف مانیل، فیلیپین

به گزارش مجله پیامکی، اگر اولین بار است که می خواهید به مرکز هزارچهره فیلیپین سفر کنید، نام این رستوران ها را به خاطر بسپارید! در مانیل از رستوران های مجلل با غذاهای بین المللی گرفته تا کافه های دنج با غذاهای سنتی را می توان پیدا کرد. پس خود را برای یک شگم گردی حرفه ای در برترین رستوران های مانیل آماده کنید.

تور فیلیپین: معرفی 5 رستوران معروف مانیل، فیلیپین

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

مانیل فرهنگ غذایی خود را از غذاهای اسپانیایی، آمریکای شمالی، اندونزی، چینی و بومی گرفته است. پس بی علت نیست که این شهر به معروفیت دارد. رستوران های مانیل بسیار متنوع هستند و با سرو انواع غذاهای دریایی، ایتالیایی و بین المللی خیال گردشگران را بابت انتخاب غذا راحت نموده اند. در گردشگران می توانند بعد از یک گشت وگذار عالی، در رستورانی شیک نشسته و بدون هیچ دغدغه ای غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند.

رستوران های مانیل

در این مطلب می خواهیم با برترین رستوران های شهر مانیل آشنا شویم.

1- رستوران Spiral

به دنیای طعم های رنگارنگ خوش آمدید! رستوران اسپیرال مجموعه ای عظیم در هتل سوفیتل فیلیپین است. در این رستوران لاکچری 21 اتاق غذاخوری در مقابلتان قرار گرفته است. پس بشقابتان را بردارید و از چشیدن طعم های موردعلاقه تان لذت ببرید.

اسپیرال به اسم یکی از عظیم ترین رستوران های مانیل طی یک عمل خلاقانه محیطی بی نظیر را برای عاشقان غذا به وجود آورده است. این رستوران 21 اتاق غذاخوری دارد که هر کدام از آن ها غذاهای ملل مختلف مانند ژاپنی، چینی، مالزیایی، اندونزیایی، اسپانیا و فرانسوی و … را سرو می نمایند. نکته جالب اینجاست که تمامی غذاها در رستوران به صورت بوفه ارائه می گردد و شما می توانید در اتاق های مختلف قدم زده و طعم های متنوع را تست کنید.

به محض ورود لیستی از غذاهای ارائه شده در اتاق ها در اختیارتان قرار می گیرد و به این ترتیب می توانید اتاق های خوشمزه تر را انتخاب کنید. تمامی غذاهای سرو شده در رستوران اسپیرال طعمی فوق العاده دارند اما اگر می خواهید شبی منحصربه فرد داشته باشید غذاها و دسرهای فرانسوی برترین انتخاب هستند.

آدرس: Sofitel Philippine Plaza Manila, CCP Complex, Roxas Blvd, 1300 Pasay, Metro Manila, Philippines

ساعت کاری: صبح ها: 6:30 تا 10 صبح، ظهرها: 12 تا 2:30 ظهر، شب ها: 6:30 تا 10:30 شب

2- رستوران Sky Deck View Bar

با سرو غذا در رستورانی که چشم اندازی دلچسب از خلیج مانیل دارد موافقید؟ اسکای دسک از زیباترین رستوران های مانیل است که بر بلندی بام ساختمان The Bayleaf Intramuros قرار داشته و انواع غذاهای فیلیپینی و بین المللی را سرو می نماید.

منو رستوران اسکای طیف وسیعی از غذاها را در برگرفته و با داشتن کیفیت غذایی بالا، قیمتی ارزان دارد. در این رستوران شما می تواند هنگام صرف غذا از گوش دادن به موسیقی زنده لذت ببرید. علاوه بر این تماشای غروب آفتاب درحالی که نمایی از خلیج را مقابل خود دارید شب را رؤیایی تر و لذت سرو غذا را چندین برابر خواهد نمود.

آدرس: The Bayleaf, Muralla St, Intramuros, Manila, 1002 Metro Manila, Philippines

ساعت کاری: از 5 بعدازظهر تا 1 صبح

3- رستوران Bistro Remedios

در این رستوران می توانید ساعاتی کاملاً فیلیپینی داشته باشید. بیسترو رستورانی شیک است که به علت داشتن معماری خاص، سرو غذاهای محلی با کیفیت عالی و فضایی شاد مشهور شده است. بسیاری از گیتاریست ها و خوانندگان معروف فیلیپینی بیسترو را برای صرف غذای خود انتخاب می نمایند.

منو رستوران بیسترو را غذاهای فیلیپینی تشکیل می دهند. سوپ سبزیجات که بسیار تند اما خوش طعم است و خورش گوشت دو غذای پرطرفدار این رستوران هستند که معمولاً به وسیله سرآشپز به میهمانان تازه وارد توصیه می شوند. این رستوران مجذوب کننده همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 11 شب آماده پذیرایی از گردشگران است.

آدرس: 1911 M. Adriatico St, Remedios Circle, Malate, 1004 Metro Manila, Philippines

ساعت کاری: 12 ظهر تا 11 شب

4- رستوران Café Ilang-Ilang

ایلانگ ایلانگ یکی دیگر از رستوران های مجلل مانیل است که در هتل تاریخی مانیل قرار گرفته است. این رستوران همچون اسپیرال غذاهایش را به صورت بوفه ارائه می دهد. در بوفه ایلانگ ایلانگ انواع غذاهای ژاپنی، ایتالیایی، اسپانیایی، آسیایی و محلی را می توان دید. رستوران ایلانگ ایلانگ با ترکیب رنگی از سفید و قهوه ای تزیین شده و فضایی بسیار زیبا و آرامش بخش دارد.

غذاهای ارائه در رستوران با تازه ترین مواد غذایی تهیه می شوند و طعمی فوق العاده دارند. برای تست طعم های متفاوت در رستوران ایلانگ ایلانگ سالادهای مجذوب کننده، غذاهای دریایی و پنیرهای فرانسوی را از دست ندهید.

آدرس: The Manila Hotel, 1 Rizal Park, Ermita, Manila, 0913 Metro Manila, Philippines

ساعت کاری: صبح ها: 6:30 تا 10 صبح، ظهرها: 12 تا 2:30 ظهر، شب ها: 6:30 تا 10:30 شب

5- My Kitchen By Chef Chris

اگر به غذاهای ایتالیایی علاقه دارید، سرآشپز کریس لوچر در رستوران آشپزخانه من آماده پذیرایی از شما است. این رستوران در هتل آسیا پاکو قرار گرفته است و به سرو غذاهای اصیل ایتالیایی معروف است.

پانوزی غذای محبوب رستوران است. این غذا با ترکیبی از سس پاستا، خامه و میگو تهیه شده و طعمی خارق العاده دارد. بیکن با قارچ و رزماری با پنیر پارمسان و سیر از دیگر غذاهای محبوب رستوران آشپزخانه من هستند.

آدرس: Paco The Oasis Paco Park Hotel, 1032-34 Belen Street, Paco, Manila, Philippines

ساعت کاری: 7 صبح تا 10 شب

قهوه با طعم تاریخ در کافه و رستوران های پاریس

معرفی شگفت انگیزترین سواحل اسپانیا

چطور ویزای آفریقای جنوبی بگیریم؟

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 22 شهریور 1400 بروزرسانی: 22 شهریور 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1751

به "تور فیلیپین: معرفی 5 رستوران معروف مانیل، فیلیپین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فیلیپین: معرفی 5 رستوران معروف مانیل، فیلیپین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید