پیشخوان نظارت بر عملکرد مدارس در شاد در اختیار استان ها نهاده شد

به گزارش مجله پیامکی، مسئول برنامه شبکه آموزشی دانش آموزان گفت: پیشخوان کنترل و نظارت بر عملکرد مدارس در سامانه شاد (bi) برای رصد فعالیت ها در اختیار استان ها نهاده شد.

پیشخوان نظارت بر عملکرد مدارس در شاد در اختیار استان ها نهاده شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سیدحسن الحسینی در نشست مشترک وزیر آموزش و پرورش با مدیران کل و روسای ادارات فناوری استان ها که به صورت ویدئو کنفرانسی و در بستر شاد برگزار گردید، اظهار کرد: سامانه bi به عنوان پیشخوان کنترل و نظارت همراه با پسورد در اختیار استان ها نهاده شد.

وی با بیان اینکه حدود 78 درصد دانش آموزان در شاد فعال هستند، اضافه کرد: ادارات کل آموزش و پرورش استان ها می توانند از امشب فعالیت های مدارس در شبکه شاد را رصد نمایند و ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها نیز به زودی به این سامانه می پیوندند.

الحسینی ادامه داد: ادارات آموزش و پرورش باید برای آموزش 22 درصد باقی مانده برنامه داشته باشند به طوری که آن ها بتوانند از آموزش offline استفاده نمایند یا از بسته های آموزشی بهره مند شوند.

مسئول برنامه شبکه آموزشی دانش آموز (شاد)، استان های قم، البرز، یزد، تهران، کرمانشاه و. را از جمله استان های پیشرو در استفاده از آموزش های شبکه شاد برشمرد و گفت: عملکرد ما باید به گونه ای باشد که دغدغه آموزش و پرورش برای آموزش دانش آموزان را جامعه احساس کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1242

به "پیشخوان نظارت بر عملکرد مدارس در شاد در اختیار استان ها نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشخوان نظارت بر عملکرد مدارس در شاد در اختیار استان ها نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید