پاسخ کرملین به ادعای بولتون در باره معطل مانندن پوتین

به گزارش مجله پیامکی، پوتین و ترامپکرملین به ادعای اخیر جان بولتون در کتابش درباره اینکه دونالد ترامپ، ولادیمیر پوتین را به منظور حضورش در نشست مشترک شان در سال 2018 در فنلاند 20 دقیقه معطل گذاشت، تکذیب کرد.

پاسخ کرملین به ادعای بولتون در باره معطل مانندن پوتین

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، اسپوتنیک گزارش داد که، جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق دولت آمریکا در کتاب خاطرات جدیدش به نام اتاقی که در آن رخ داد گفته است، سال 2018 هیئت آمریکایی تصمیم گرفت پوتین را در کاخ ریاست جمهوری در شهر هلسینکی، جایی که قرار بود شاهد نشست مشترک رئیس جمهوری روسیه با دونالد ترامپ باشد، معطل بگذارد. ترامپ در واقع 20 دقیقه بعد از ورود رئیس جمهوری روسیه وارد نشست شد.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین امروز، سه شنبه در اظهارنظر درباره ادعای مطرح شده از سوی جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق دولت ترامپ بیان کرد، سرویس پروتکل کرملین به صورت بی نقص کار می کند و بنابراین ولادیمیر پوتین هرگز در نشست ها منتظر هیچ کس نمی ماند.

پسکوف به خبرنگاران تاکید کرد: صراحتا باید بگویم که گفتنش در اینجا برایم سخت است و جزئیات را به خاطر ندارم، رئیس جمهوری روسیه در آنجا برای هیچ کس منتظر نماند و نمی دانم آیا ترامپ عمدا دیر به نشست آمده است یا خیر اما سرویس پروتکل ما بی عیب و نقص کار می کند و پوتین هرگز برای هیچ کس منتظر نمی ماند.

سخنگوی کرملین خاطرنشان کرد: بولتون شاید این حقیقت را فراموش کرده که رئیس جمهوری فنلاند هم در این نشست شرکت داشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1041

به "پاسخ کرملین به ادعای بولتون در باره معطل مانندن پوتین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ کرملین به ادعای بولتون در باره معطل مانندن پوتین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید