نخبه های رشته ورزشی شنا در کشور شناسایی می شود

به گزارش مجله پیامکی، دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با تاکید بر اینکه فدراسیون برنامه بلند مدتی برای شناسایی استعداد و نخبه های موجود در رشته های شنا دارد،گفت: ستادی تحت عنوان آماده سازی بازی های آسیایی اندونزی راه اندازی کردیم.

نخبه های رشته ورزشی شنا در کشور شناسایی می شود

به گزارش خبرنگاران از کرج، محسن سمیع زاده در جلسه مجمع انتخاباتی هیئت شنای استان البرز که پیش از ظهر امروز در محل اداره کل ورزش و جوانان البرز برگزار گشت، با اشاره به اینکه ارتقاء ورزش استان البرز از جمله رشته شنا در این منطقه نیازمند وحدت و حمایت همگانی مسئولان مربوطه است، گفت: البرز از ظرفیت بالایی در بخش شنا برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه برای برگزاری مجمع های انتخاباتی هیئت های ورزشی طبق قوانین و برابر اساسنامه رفتار می کنیم، افزود: مدت زمان دو سال است که خوشبختانه فدراسیون شنا به ثبات رسیده است.

دبیر فدراسیون شنا با اشاره به اینکه پیش از این عدم ثبات سبب بروز مشکلاتی نظیر تعلیق شدن فدراسیون شده بود، بیان کرد: در عملکرد فنی ارائه شده فدراسیون شنا و در راستای توسعه رشته های ورزشی خوشبختانه این فدراسیون جزء سه فدراسیون برتر اعلام شد که از یک استراتژی و برنامه ویژه تبعیت می کند اما متاسفانه در راستا اجرای این برنامه ها با کمبود منابع و امکانات آبی رو به رو هستیم.

وی با بیان اینکه استخرهای شنا موجود در کشور عمدتا وارد مباحث درآمدزایی شده اند، بیان کرد: رشته های وررزشی شنا آسیب پذیر هستند از این روز وزیر ورزش دو بخشنامه خوب در راستای اینکه کلیه پروانه های صدور استخر باید به تائید هیئت های استانی شنا برسد را صادر کرد.

سمیع زاده با اشاره به اینکه این بخشنامه سبب شده هیئت های ورزشی بیش از گذشته دارای قدرت شوند، شرح داد: پیش از این هیئت های شنا نه استخر داشتند و نه می توانستند در بخش نظارت وارد شوند اما خوشبختانه باید اعلام کنیم در حال حاضر به یک آرامش نسبی رسیده ایم.

وی با تاکید بر اینکه فدراسیون شنا برنامه بلند مدتی برای شناسایی استعداد و نخبه های موجود در رشته های شنا دارد، یادآور شد: ستادی تحت عنوان آماده سازی بازی های آسیایی اندونزی راه اندازی کردیم که در راستای شناسایی و ارتقاء استعدادهای برتر وارد عمل شود.

دبیر فدراسیون شنا با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون 6 اعزام برون مرزی برای تیم ملی شنا، دو اعزام در بخش شیرجه و 2 اعزام برای رشته واترپلو داشتیم، گفت: تیم های شیرجه، شنا و واترپلو کشور برای بازی های رده سنی آسیا آماده شده اند که دو شناگر کرجی نیز عضو تیم ملی هستند.

سیمع زاده با تاکید بر اینکه موانع مالی سبب بروز مشکلاتی برای این ورزش شده است، گفت: امید است این مسئله با درایت مسئولان برطرف شود.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 429

به "نخبه های رشته ورزشی شنا در کشور شناسایی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخبه های رشته ورزشی شنا در کشور شناسایی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید