سلطانی فر: ایران حامی شورای المپیک آسیا خواهد بود، شیخ احمد: از برنامه ها و توسعه ورزش ایران حمایت کامل می کنم

به گزارش مجله پیامکی، وزیر ورزش و جوانان در گفت وگو با رئیس شورای المپیک آسیا گفت: هر برنامه ای که شما برای گسترش و توسعه ورزش داشته باشید، اولین حامی شما ایران است.

سلطانی فر: ایران حامی شورای المپیک آسیا خواهد بود، شیخ احمد: از برنامه ها و توسعه ورزش ایران حمایت کامل می کنم

از سفر با تور ارزان پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان ایران در حاشیه بازی های داخل سالن آسیا با با شیخ احمد، رئیس شورای المپیک آسیا ملاقات و گفت وگو کرد.

سلطانی فر در این ملاقات گفت: برگزاری چنین مسابقاتی می تواند یاری فراوانی به روابط کشورها بکند. برنامه ها و ابتکارات شما مورد حمایت ما است و ایران آمادگی کامل دارد تا یاری های شایانی به شورای المپیک آسیا بکند.

او ادامه داد: مجموعه ورزش ایران را به عنوان حامی خود برای اجراهای برنامه ها بدانید و اگر لازم باشد هرجایی یاری بیشتر و تاثیرگذاری بیشتر باشد ایران در کنار شماست.

سلطانی فر گفت: کوشش ما بر این است در جایی که در حل اختلافات نقش آفرینی کنیم، قطعاً همکاری نموده و اعلام آمادگی می کنیم. هر برنامه ای که شما برای گسترش و توسعه ورزش داشته باشید، اولین حامی شما ایران است. از شما دعوت می کنم به زودی میزبان شما در ایران باشیم تا بتوانیم با برگزاری جلسات منظم جهت توسعه و ورزش در آسیا گام برداریم.

شیخ احمد نیز در این نشست گفت: قطعا با دعوتی که شما از من کردید به ایران خواهم آمد. من بسیار خرسند شدم شما را دیدم و امیدوارم شاهد پیشرفت ورزش ایران در همه رشته ها باشیم.

او توضیح داد: من هم از برنامه ها و توسعه ورزش ایران حمایت کامل می کنم و قطعاً به ایران خواهم آمد و با شما در مورد مسائل مختلف ورزشی تبادل نظر خواهم کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 672

به "سلطانی فر: ایران حامی شورای المپیک آسیا خواهد بود، شیخ احمد: از برنامه ها و توسعه ورزش ایران حمایت کامل می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: ایران حامی شورای المپیک آسیا خواهد بود، شیخ احمد: از برنامه ها و توسعه ورزش ایران حمایت کامل می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید