علی نژاد: برگزاری رویدادهای مختلف می تواند زمینه رونق تنیس را فراهم کند

به گزارش مجله پیامکی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: امیدوارم استمرار در برگزاری رویدادهای مختلف، رونق تنیس ایران را به دنبال داشته باشد.

علی نژاد: برگزاری رویدادهای مختلف می تواند زمینه رونق تنیس را فراهم کند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تنیس با بیان اینکه این رشته در حوزه قهرمانی شرایط خوبی ندارد و در سید 4 آسیا قرار گرفته است؛ توجه به رده های سنی پابه،تشکیل تیم های ملی توانمند در رده های سنی مختلف و استفاده از تمامی ظرفیت های موجود را برای برون رفت از شرایط کنونی و رسیدن به شرایط مطلوب مورد تاکید قرار داد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، تربیت نیروی انسانی متخصص را برای پرورش استعدادها مورد توجه قرار داد و تاکید نمود: فدراسیون تنیس باید در زمینه آموزش نیز با برنامه مدون نیروهای متخصص و حرفه ای را تربیت کند.

علی نژاد با اشاره به شیوع ویروس کرونا که ورزش جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است، توضیح داد: رشته تنیس به دلیل شرایط خاصی که دارد، جزو اولین ورزش هایی بود که مجوز فعالیت و مسابقه گرفت و در ادامه نیز باید از این فرصت برای برنامه ریزی گسترده تر در راستای برگزاری رویدادهای مختلف و ایجاد شور و نشاط در جامعه بهره گرفت.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش با بیان اینکه تنیس از جمله پردرآمدترین و پرمخاطب ترین ورزشها در جهانست، ادامه داد: درآمدهایی که در تنیس وجود دارد، واقعا با بسیاری از رشته ها قابل مقایسه نیست، اما صندلی تنیس ایران با قدمت بیش از یک صد سال کجاست و چرا امروز شرایط خوبی نداریم.

علی نژاد گفت: آنچه مسلم است توقع داریم که رئیس فدراسیون در انتها دوره چهارساله اتفاقات خوبی را در راستای توسعه و پیشرفت این رشته رقم بزند. توانمندی مدیریتی داود عزیزی و تجارب ارزنده ای که در پست های قبلی مدیریتی دارد و با توجه به تیم خوبی که در زمینه همکاران دارد، می تواند شرایط خوبی را در انتها دوره خود رقم بزند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان مطرح کرد: برگزاری جام حذفی آقایان و بانوان اتفاق خوبی بود که فدراسیون رقم زد و امیدوارم همچنان با استمرار در برگزاری چنین رویدادهای که می تواند رونق تنیس ایران را بدنبال داشته باشد ،شرایط این رشته را بهبود ببخشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1215

به "علی نژاد: برگزاری رویدادهای مختلف می تواند زمینه رونق تنیس را فراهم کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: برگزاری رویدادهای مختلف می تواند زمینه رونق تنیس را فراهم کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید