کشورهای جنوب شرق آسیا، هوآوی را به عنوان توسعه دهنده شبکه 5G خود انتخاب می نمایند

به گزارش مجله پیامکی، صندلی هوآوی در صنعت 5G می تواند مهره ای تاثیرگذار برای یاری به کشورها در سراسر جهان باشد تا پیروز شوند هر چه زودتر و با هزینه کمتر، به اهداف خود برای ارائه خدمات نوین مخابراتی نزدیک شوند. در این راه کشورهای آسیایی پیش قدم شده و قصد دارند هوآوی را به عنوان شریک شماره یک جهت ارائه خدمات 5G به کاربران خود انتخاب نمایند.

کشورهای جنوب شرق آسیا، هوآوی را به عنوان توسعه دهنده شبکه 5G خود انتخاب می نمایند

توسعه ارتباطات را می توان به عنوان چرخ محرکی برای پیشبرد دیگر صنایع دانست. هر چه بسترهای ارتباطی در یک کشور گسترده و بزرگتر باشند، در آن کشور می توان امور اداری، مالی، خدمت رسانی و حتی سیاسی را با کیفیت بالاتری پیش برد.

کامبوج، اندونزی، مالزی، فیلیپین و تایلند کشورهای عضو اتحادیه ملل جنوب شرق آسیا (ASEAN) هستند که با استناد به روزنامه China Daily، به صورت رسمی هوآوی را به عنوان پیمانکار اصلی در توسعه زیرساخت های 5G خود انتخاب نموده اند.

علاوه بر آن برونئی، لائوس، میانمار، سنگاپور و ویتنام نیز می خواهند در آینده ای نزدیک همکاری خود با هوآوی را برای توسعه زیرساخت های 5G شروع نمایند.مدتی پیش مدیران هوآوی به صورت رسمی اعلام کردند که این شرکت توانسته پیروز به عقد قرارداد تجاری برای ساخت زیرساخت های 5G با بیش از 50 شریک تجاری گردد و تا به امروز بیش از 150 هزار ایستگاه ارائه دهنده خدمات 5G را به فروش رسانده است.

در همین زمینه آمالینا آنوار، تحلیل گر ارشد مسائل فناوری در شرق آسیا گفته است: فناوری نسل پنجم مخابراتی هوآوی در عین اینکه در صندلی مناسبی از لحاظ پیشرفت و ارائه خدمات قرار گرفته است، نسبت به دیگر رقبا خود مقرون به صرفه تر است و رویکرد فروش غیر انحصاری باعث شده تا کشورهای این حوزه هوآوی را برای طراحی و پیاده سازی زیرساخت های 5G خود انتخاب نمایند.

در حال حاضر هوآوی بزرگترین تولیدنماینده تجهیزات مخابراتی دنیا و دومین تولیدنماینده بزرگ گوشی های هوشمند در دنیا است. این شرکت در جهت رشد و پیشرفت سریعی در صنعت 5G قرار گرفته و اهداف خود را در این حوزه دنبال می نماید. سیاست های همکاری و احترام به مشتریان که سرلوحه هوآوی در ارائه خدمات است، می تواند یاری زیادی به پیشرفت این صنعت بکند و کشورهای زیادی از مزایای آن استفاده نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 293

به "کشورهای جنوب شرق آسیا، هوآوی را به عنوان توسعه دهنده شبکه 5G خود انتخاب می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشورهای جنوب شرق آسیا، هوآوی را به عنوان توسعه دهنده شبکه 5G خود انتخاب می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید