مونسان بهترین گزینه برای راهنمایی وزارت میراث فرهنگی است

به گزارش مجله پیامکی، نماینده شهرستان های شرقی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی بابیان این که وزارت تازه تأسیس میراث فرهنگی به ثبات مدیریتی احتیاج دارد، گفت: باید برنامه های پیروز مونسان در حوزه های مختلف میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استمرار یابد.

مونسان بهترین گزینه برای راهنمایی وزارت میراث فرهنگی است

به گزارش خبرنگاران، حبیب الله نیکزادی پناه در گفت وگو با خبرگزاری ایسنا با تأکید بااین که وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از مدیران پیروز کشور محسوب می گردد، اظهار کرد: بدون شک مجلس از برنامه های مونسان در جهت ارتقا این وزارتخانه حمایت خواهد نمود.

او با اشاره به این که وزارت تازه تأسیس میراث فرهنگی با مسائل و مسائل عدیده ای روبرو است، توضیح داد: مونسان بهترین گزینه برای راهنمایی و راهبری این وزارتخانه است، زیرا در مدت دو سال گذشته توانسته با تکیه بر تخصص و تجربه، بسیاری از نارسایی ها و کمبودها را در حوزه های مختلف میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مرتفع کند.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی بابیان این که مونسان در مقایسه با سایر مدیران سازمان میراث عملکردی به مراتب بهتر داشته است، اظهار داشت: خوشبختانه دولت بهترین گزینه را برای تصدی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مجلس معرفی نموده است و قطعاً نمایندگان مجلس نیز از این وزیر پیشنهادی حمایت خواهند کرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 292

به "مونسان بهترین گزینه برای راهنمایی وزارت میراث فرهنگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مونسان بهترین گزینه برای راهنمایی وزارت میراث فرهنگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید