بازسازی ویلا: اعتبارات مرمتی آثار تاریخی اصفهان سال آینده افزایش خواهد داشت

به گزارش مجله پیامکی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در ادامه حضور خود در اصفهان و در بازدید از گذر تاریخی بازارچه حسن آباد، از افزایش اعتبارات مرمتی آثار تاریخی اصفهان اطلاع داد.

بازسازی ویلا: اعتبارات مرمتی آثار تاریخی اصفهان سال آینده افزایش خواهد داشت

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، مهندس عزت الله ضرغامی با اشاره به تعداد زیاد آثار تاریخی در اصفهان گفت: در حال حاضر 35هزار اثر تاریخی در کشور به ثبت رسیده که بیش از 2 هزار اثر آن به تنهایی در استان اصفهان است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: با توجه به محدودیت بودجه بازسازی آثار تاریخی، در سفرهای استانی و در بازدید از این آثار به این نتیجه رسیدم که بودجه های کنونی به هیچ عنوان کفاف حفاظت از این آثار ارزشمند را نمی دهد. لذا به اتفاق معاون میراث فرهنگی وزارتخانه، در دیداری که با ریاست محترم جمهور داشتیم، ضمن ارائه گزارشی از شرایط کنونی آثار تاریخی، بر لزوم افزایش اعتبارات بازسازیی و حفاظتی در راستای انجام تکالیف قانونی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تاکید کردم.

او ادامه داد: با موافقت ریاست محترم جمهوری، بودجه حفاظت و بازسازی آثار تاریخی کشور در سال آینده افزایش خواهد داشت.

منبع: همگردی
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1938

به "بازسازی ویلا: اعتبارات مرمتی آثار تاریخی اصفهان سال آینده افزایش خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ویلا: اعتبارات مرمتی آثار تاریخی اصفهان سال آینده افزایش خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید