موضع قاطع رئیس صداوسیما درباره بازگشت فردوسی پور؛ لگد زده به مردم و نظام و اعتقاداتش ، نمکدان شکسته چرا باید التماسش کنیم؟

به گزارش مجله پیامکی، رییس سازمان صداوسیما در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع)پایان موضع خود در قبال عادل فردوسی پور ـ مجری سابق صداوسیما و برنامه نود ـرا بیان نمود.

موضع قاطع رئیس صداوسیما درباره بازگشت فردوسی پور؛ لگد زده به مردم و نظام و اعتقاداتش ، نمکدان شکسته چرا باید التماسش کنیم؟

به گزارش خبرنگاران پیمان جبلی - رییس سازمان صداوسمیا -در پاسخ به پرسشی از دانشجویان درباره موضع رییس سازمان صداوسیما در قبال عادل فردوسی پور و بازگشت این مجری به تلویزیون، توضیح داد: بالاخره وقتی این آدم در برنامه ای می آمده برای خودش خِیلی از مخاطبان را داشته است. نامش می آمده، برنامه با خودش مخاطب می آورده است. نام آن آدم روی شبکه ای می آمد، آن شبکه خودش را بالا می کشید. خب حالا به نظام، مردم و اعتقادات خودش لگد زده است.

لگد زده به نمکدان، نمک را ریخته و نمکدانی را شکسته است. آیا از من انتظار دارید برای اینکه من پرمخاطب بشوم بروم خواهش و التماس کنم که تو رو خدا بیا؟! حالا ما چشممان را می گذاریم روی هم انگار ندیده ایم، اصلا شما (دانشجویان) و مردم اجازه می دهید ما این کار را کنیم؟ آیا ما می توانستیم برنامه هایی را بدون عز و التماس و بدون پذیرش ذلت در برابر افرادی که پشت پا زدند به اعتقادتشان، تاریخشان، فرهنگ و مردمشان و نظامی که تا به حال از آن ارتزاق نموده بودند که با آن تا به اینجا رسیده بودند، بسازیم؟ پاسخ این است نه! نمی توانستیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 خرداد 1402 بروزرسانی: 14 خرداد 1402 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 2218

به "موضع قاطع رئیس صداوسیما درباره بازگشت فردوسی پور؛ لگد زده به مردم و نظام و اعتقاداتش ، نمکدان شکسته چرا باید التماسش کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موضع قاطع رئیس صداوسیما درباره بازگشت فردوسی پور؛ لگد زده به مردم و نظام و اعتقاداتش ، نمکدان شکسته چرا باید التماسش کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید