معرفی برترین های جشنواره عکس ملی دارالسلطنه قزوین

به گزارش مجله پیامکی، برترین های دومین جشنواره عکس ملی دارالسلطنه قزوین در مراسم اختتامیه این جشنواره معرفی شدند.

معرفی برترین های جشنواره عکس ملی دارالسلطنه قزوین

به گزارش از ، در جشنواره عکس ملی دارالسلطنه قزوین که در دولتخانه صفوی برگزار گردید، از 4 هزار عکس رسیده به دبیرخانه جشنواره، 18 اثر در 4 بخش اصلی، معماری، موبایل و آرشیو تجلیل شدند.

در بخش معماری جشنواره امیرمهدی نجفلو شهپر، بابک آتشین جان و مجید حجتی به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند و همچنین از علیرضا رحمانی و علیرضا فرصت کار به عنوان عکاسان شایسته تقدیر معرفی شدند.

جایزه نفرات برگزیده بخش عکس موبایلی این جشنواره نیز به آیسان سبزعلی جماعت، آیدا فرهاد رسولی و سیدعلیرضا رجایی شوشتری اهدا و از حمیدرضا امیریان و هادی دهقانپور نیز تقدیر شد.

در بخش فوتوماراتن این جشنواره نیز به ترتیب سعید رنجبر، آرمان سرابی تبریزی و حنانه حیدری به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند و هدایای عکاسان شایسته تقدیر این بخش نیز به امیرحسین کمالی و نسترن فرجاد رسید.

در دومین جشنواره ملی عکس دارالسلطنه علاوه بر نفرات برگزیده در سه بخش اصلی، از مجید کاشی ها، محمد نیما و حمید صابری ها به عنوان ارسال کنندگان عکس های قدیمی و آرشیوی قزوین تقدیر شد.

همچنین به مناسبت بیستم خردادماه روز جهانی صنایع دستی از هنرمندان پیشکسوت صنایع دستی شامل احمد بامشاد در هنر موج بافی، رضا گلدوز در آینه کاری، حسن کلاهدوز در چهل تکه، سید احمد عقیلی زاده در نقاشی لاکی و پاپیه ماشه، ننه خانم مراقی در سبد بافی و نایبه بانو بهرامی در جاجیم بافی و همچنین عبدالحمید بالاخانی و محمد بالوخانی در قفل سازی و امید شهردوست در سفال و سرامیک تقدیر شد.

علاوه بر این چند تن از هنرمندان فعال صنایع دستی دارای کارگاه یا شرکت کننده در جشنواره ها نیز تقدیر شدند.

اشرف حاتمی، فاطمه اکبریه، ام البنین رادان و سیده اشرف موسوی صفوی در رودوزی سنتی، اقدس امینی در قلم زنی، رحیمه سادات حسینی در پاپیه ماشه، مهرناز پرهیزکاری در گلیم بافی، محترم قاسم آبادی در چادر شب بافی، مریم خلج در گلیم بافی، زینت السادات موسوی در سفال و سرامیک، زهرا حسنی در چرم دست دوز، محسن حسنی ها در زیور آلات سنتی، اکرم صالحی در چرم دست دوز و فرخ لقا اعلمی در تراش شیشه مورد تقدیر قرار گرفتند.

دومین جشنواره ملی عکس دارالسلطنه و نخستین فوتوماراتون کشور اردیبهشت ماه سال جاری با حضور عکاسانی از 18 استان کشور و 2 عکاس از کانادا و انگلیس در قزوین برگزار گردید.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 209

به "معرفی برترین های جشنواره عکس ملی دارالسلطنه قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین های جشنواره عکس ملی دارالسلطنه قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید