سورپرایز تازه چین برای دنیای فناوری، رونمایی از هوش مصنوعی تازه علی بابا

به گزارش مجله پیامکی، دیجیاتو نوشت: علی بابا امروز رسماً از هوش مصنوعی جدیدی به نام Tongyi Qianwen پرده برداشت که برای رقابت با ChatGPT آمده است.

سورپرایز تازه چین برای دنیای فناوری، رونمایی از هوش مصنوعی تازه علی بابا

علی بابا، غول فناوری چین، در مراسمی از هوش مصنوعی رقیب ChatGPT با نام Tongyi Qianwen رونمایی کرد. این ابزار از دو زبان چینی و انگلیسی پشتیبانی می نماید و در DignTalk، نرم افزار ارتباطات کاری این شرکت و Tmall Genie، بلندگوی هوشمند این شرکت، پیاده سازی خواهد شد.

علی بابا امروز از مدل هوش مصنوعی زایای خود پرده برداشت. این محصول با نام Tongyi Qianwen یک مدل زبانی بزرگ است که می تواند پیش نویس نامه ها را بنویسد، برنامه سفرها را تدوین کند، خلاصه گزارش ها و ایمیل ها را به شما ارائه نماید و کارهای بسیار بیشتری انجام دهد.

این هوش مصنوعی ابتدا در اپلیکیشن پیغام رسان کاری DingTalk پیاده سازی می گردد تا در خلاصه کردن یادداشت ها، نوشتن ایمیل ها و تهیه پیش نویس طرح های تجاری به کاربران یاری کند. این برنامه بعلاوه قرار است به دستیار صوتی Tmall Genie اضافه گردد و در آینده به سایر محصولات این شرکت هم خواهد آمد.

دنیل ژنگ، مدیرعامل علی بابا، می گوید این فناوری تغییرات بزرگی را در نحوه فراوری، انجام کارها و زندگی ما ایجاد خواهد نمود. او باور دارد مدل هایی مثل Tongyi Qianwen تصویر بزرگ تری را از تبدیل هوش مصنوعی به ابزاری محبوب تر در آینده ارائه می نمایند.

هوش مصنوعی علی بابا از آدینه در دسترس قرار می گیرد

این غول فناوری چینی وعده داده است که از روز آدینه همین هفته دسترسی به Tongyi Qianwen را باز کند تا مشتریان این شرکت بتوانند از این هوش مصنوعی استفاده نمایند. به علاوه، امکان شخصی سازی این چت بات با اطلاعات و داده های اختصاصی مشتریان وجود دارد تا شرکت ها بتوانند با صرف کمترین هزینه به مدل زبانی بزرگ خود دسترسی پیدا نمایند.

جینگرن ژو، مدیر ارشد فناوری علی بابا Cloud Intelligence می گوید: امیدواریم که به تحول اطلاعاتی کسب وکارها در تمام صنایع یاری کنیم و درنهایت بهره وری تجاری شان را افزایش داده و تخصص و توانمندی هایشان را توسعه دهیم و درعین حال با یاری نوآوری ها، فرصت های هیجان انگیزتری را در مقابلشان بگذاریم.

کاربران می توانند انتظار داشته باشند که در آینده قابلیت های پیشرفته تری ازجمله درک تصویر و تبدیل متن به تصویر به Tongyi Qianwen اضافه شوند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 فروردین 1402 بروزرسانی: 22 فروردین 1402 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 2196

به "سورپرایز تازه چین برای دنیای فناوری، رونمایی از هوش مصنوعی تازه علی بابا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سورپرایز تازه چین برای دنیای فناوری، رونمایی از هوش مصنوعی تازه علی بابا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید