ساعت های هوشمند اپل واچ 6 و اپل واچ SE رسما معرفی شدند

به گزارش مجله پیامکی، دقایقی قبل ساعت های هوشمند اپل واچ 6 و ساعت مقرون به صرفه اپل واچ SE رسما معرفی شدند که در ابتدا به مشخصات اپل واچ 6 می پردازیم.

ساعت های هوشمند اپل واچ 6 و اپل واچ SE رسما معرفی شدند

همانطور که انتظار داشتیم، این ساعت از طراحی مشابه نسل چهارم و پنجم بهره می برد و تفاوت خاصی از نظر ظاهری با آن ها ندارد. اما این ساعت برای سنجش اکسیژن خون و پایش بهتر شرایط خواب مجهز به سنسورهای جدیدی است.

اپل می گوید این ساعت در عرض فقط 15 ثانیه می تواند میزان اکسیژن خون را اندازه گیری کند. همچنین اعلام کرده که قصد دارد با بهره گیری از این مشخصه، آزمایش گسترده ای انجام دهند تا ببیند آیا این مشخصه می تواند برای تشخیص بیماری کووید 19 مثمر ثمر واقع شود یا نه. نمایشگر این ساعت نسبت به نسل قبلی بسیار روشن تر شده که به گفته اپل شاهد 2.5 برابر روشنی بیشتری هستیم.

اپل واچ 6 از تراشه S6 بهره می برد که نسبت به نسل قبلی 20 درصد عملکرد بهتری را به ارمغان می آورد. این تراشه بر مبنای چیپست A13 ساخته شده و باید خاطرنشان کنیم که سال قبل نسل پنجم اپل واچ از همان تراشه سری چهارم بهره می برد و به همین خاطر شاهد ارتقای مهمی هستیم.

این ساعت در رنگ های طلایی، گرافیتی، آبی و قرمز روانه بازار می شود. همچنین باید به معرفی بند جدید موسوم به Solo Loop هم اشاره کنیم که یک بند با جنس سیلیکون است که کاملا یک دست محسوب می شود. این بند در هفت رنگ مختلف به دست کاربران می رسد و کاربرانی که به نخ و ریسمان علاقه دارند از بین بند سیلیکونی و از جنس نخ می توانند دست به انتخاب بزنند.

قیمت پایه اپل واچ 6 از 399 دلار آغاز می شود که با پرداخت این مبلغ مدل 40 میلی متری GPS نصیبتان می شود؛برای خرید مدل 44 میلی متری GPS هم باید 429 دلار بپردازید. طبق اعلام اپل، از امروز پیش فروش این ساعت آغاز می شود و از سه روز دیگر به دست کاربران می رسد. مدل 40 و 44 میلی متری سلولار هم با قیمت 499 و 529 دلار راهی بازار می شوند.

در کنار این گوشی، مدل مقرون به صرفه اپل واچ موسوم به SE هم رونمایی شد که با قیمت پایه 279 دلار از سه روز دیگر راهی بازار می شود و برای خرید مدل سلولار باید حداقل 329 دلار بپردازید. این قیمت ها مربوط به مدل 40 میلی متری است و مدل 44 میلی متری معمولی و سلولار به ترتیب 309 و 359 دلار قیمت دارند. این گجت از بسکمک از ویژگی های نسل سوم اپل واچ مانند تشخیص سقوط و مقاومت در برابر نفوذ آب بهره می برد. قلب تپنده آن تراشه S5 است که به گفته اپل عملکرد آن حدود 2 برابر بهتر از سری سوم محسوب می شود.

اپل با معرفی این ساعت هوشمند قصد دارد با گجت های ساخت شرکت هایی مانند فیت بیت رقابت کند. از نظر ظاهری تفاوت خاصی بین این مدل و نسل ششم دیده نمی شود. از بین مهم ترین تفاوت های این ساعت نسبت سه نسل ششم اپل واچ می توانیم به فقدان نمایشگر همیشه روشن و عدم پشتیبانی از قابلیت های سنجش اکسیژن خون و ثبت نوار قلب اشاره کنیم.

هر دو این ساعت ها همراه با سیستم عامل watchOS 7 راهی بازار می شوند که از مهم ترین قابلیت های این سیستم عامل می توانیم به پایش شرایط خواب اشاره کنیم. همچنین باید بگوییم که هر دو مدل اپل واچ معرفی شده بدون شارژر به دست کاربران می رسند که به گفته اپل، این کار به منظور کمک به بهبود شرایط محیط زیست صورت می گیرد.

  • اپل از نسل هشتم آیپد و آیپد ایر جدید با ظاهری شبیه به آیپد پرو رونمایی کرد

آن

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1176

به "ساعت های هوشمند اپل واچ 6 و اپل واچ SE رسما معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت های هوشمند اپل واچ 6 و اپل واچ SE رسما معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید