راهنمای خرید برترین ریسه های هوشمند؛ گزینه های مجذوب کننده برای تزئین اتاق

به گزارش مجله پیامکی، در دنیای امروز که تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت است، ریسه های هوشمند به عنوان یکی از محصولات کاربردی و مجذوب کننده برای تزئین خانه و محل کار مطرح می شوند. این ریسه ها با قابلیت کنترل از راه دور و برنامه ریزی زمانی، به کاربران امکان کنترل دقیق و آسان تر برق و انرژی را می دهند. این ریسه ها معمولاً قابلیت شخصی سازی بسیار بالایی دارند و به طور مثال کاربران می توانند رنگ نور آن ها را طبق سلیقه خودشان تغییر دهند. با توجه به تنوع بسیار زیاد محصولات موجود در بازار، خرید ریسه های هوشمند ممکن است برای بسیاری از افراد گیج کننده باشد. در راهنمای خرید برترین ریسه های هوشمند، به آنالیز و معرفی چند محصول باکیفیت و برتر در بازار خواهیم پرداخت.

راهنمای خرید برترین ریسه های هوشمند؛ گزینه های مجذوب کننده برای تزئین اتاق

ریسه ال ای دی هوشمند یی لایت مدل 1S YLDD05YL

اگر برای خرید یک محصول باکیفیت از بودجه کافی برخوردار هستید، بد نیست نگاهی به ریسه ال ای دی هوشمند یی لایت مدل 1S YLDD05YL بیندازید. این محصول حداکثر طول 2 متری دارد و شما می توانید خیلی ساده و راحت آن را در محیط مد نظر خود نصب کنید. این محصول ولتاژ 240 ولتی دارد و حداکثر طول عمر آن نیز به 25000 ساعت می رسد. کاربران می توانند این محصول را هر جا که می خواهند مانند روی دیوار پشت تلویزیون، زیر تخت، اطراف تصویر یا نزدیک میز کار آشپزخانه قرار دهند و از جلوه های مجذوب نماینده آن بهره ببرند. می توانید این نوار را با یک سوئیچ و برنامه اختصاصی YEELIGHT یا دستیارهای هوشمند کنترل کنید. YEELIGHT Lightstrip 1S به طرز شگفت انگیزی انعطاف پذیر است. ژل PU عاری از جیوه که در فراوری استفاده می گردد، اجازه می دهد شکل آن تقریباً با هر فرمی سازگار گردد.

یی لایت مدل 1S YLDD05YL که یکی از برترین ریسه های هوشمند موجود در بازار است، LED های بسیار بادوامی دارد و به شکل صحیحی ایمن سازی آن ها شکل گرفته است. اپ YEELIGHT امکانات شخصی سازی بسیار جالبی را برای کاربران در نظر گرفته که از جمله آن ها می توان به هماهنگ کردن نور این ریسه هوشمند با صدای محیط اشاره نمود. در واقع، نور به ریتم آهنگ های مورد علاقه شما تغییر می نماید و فضای شگفت انگیز و تفریح عالی را برای شما و مهمانانتان به همراه می آورد. این محصول مجهز به دکمه خاصی است که عملکرد آن شما را شگفت زده خواهد نمود. با یاری آن، شما نه تنها ریسه را روشن یا خاموش می کنید، بلکه رنگ نور را نیز تغییر می دهید. این روش برای زمانی که گوشی هوشمند شما در دسترستان نیست، بسیار کاربردی خواهد بود.

شما به راحتی می توانید ریسه هوشمند یی لایت 1S را با سایر دستگاه های خانه خود ادغام کنید. این محصول با Apple HomeKit ، Amazon Alexa ، Google Home ، Samsung SmartThings و Razer Chroma سازگار است. بعلاوه به لطف همکاری YEELIGHT با فراوری نماینده مشهور دستگاه های بازی یعنی شرکت ریزر، شما می توانید این ریسه هوشمند را با سیستم Razer Chroma RGB ادغام کرده و از یک تجربه بی نظیر و همه جانبه گیمینگ لذت ببرید. جلوه های نوری متناسب با آنچه روی صفحه رخ می دهد، هنگام بازی کردن با غوطه وری عمیق شما سازگار می شوند. حداکثر روشنایی این ریسه هوشمند 0.09 لومن در نظر گرفته شده و در صورت لزوم می توانید نوارهای این ریسه را به مقدار دلخواه برش دهید.

ریسه هوشمند مدل As plus app Premium

ریسه هوشمند مدل As plus app Premium، یکی دیگر از برترین ریسه های هوشمند در بازار به شمار می رود که البته با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسد و بیش از 70 درصد خریدارانش در خبرنگاران ، خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد کرده اند. این محصول یکی دیگر از خوش ساخت ترین محصولات As plus بوده و از برترین نوع LED یعنی rgb 5050 و تراکم 300 ال ای دی در هر متر آن استفاده شده است. LED های این محصول به وسیله درایور (باکس مخصوص کنترل)، ریموت کنترل موجود در بسته بندی و گوشی هوشمند شما قابل کنترل است و اپلیکیشن اختصاصی آن نیز به صورت رایگان به وسیله Qr کد درج شده در بسته بندی از گوگل پلی و اپ استور به راحتی قابل دسترس قرار گرفته است. بعلاوه این اپلیکیشن با سیستم عامل های iOS و اندروید به طور کامل سازگار است.

این محصول قابلیت انتخاب تا 16 میلیون رنگ به وسیله سه نوع پالت رنگ از کم رنگ ترین تا پررنگ ترین نور با قابلیت کنترل شدت روشنایی را به کاربر می دهد که به معنای واقعی دقیقاً همان رنگ مورد علاقه شما از بین میلیون ها رنگ متفاوت قابل تفکیک و انتخاب است. ویژگی مجذوب نماینده دیگر این محصول فوق العاده خاص کنترل پذیری به وسیله باکس (درایور) و به وسیله کلیدهای روشن/خاموش، انتخاب مود نورپردازی و انتخاب تم صوتی با موزیک پلیر داخلی اپلیکیشن یا صدای اطراف است که دقیقاً همان ریتم صدا را به به صورت افکت های نوری نشان می دهد؛ به طوری که دقت و حرکت پایکوبی نور شما را حیرت زده خواهد نمود. ویژگی انتخاب دقیق رنگ به شما یاری می نماید تا رنگ منحصر به فرد خود را ایجاد کنید. چراغ های موجود با موسیقی روی گوشی شما، صدای تلویزیون یا هر صدایی که از میکروفون گوشی و یا دستگاه دریافت گردد، همگام سازی شده و در پی ریتم صدا، رنگ خود را به شکل مجذوب نمایندهی تغییر می دهند.

ریسه هوشمند مدل As plus app Premium شامل فیش افزایش طول برای راحتی نصب روی سقف و دیوار، ریسه مخصوص پنج متری (چسب دو طرفه متصل) و درایور و ریموت به همراه باتری و آداپتور مخصوص است که به محل فیش درایور RGB وصل شده و به برق شهری نیز اتصال می یابد. حداکثر طول این محصول 5 متر در نظر گرفته شده و حداکثر روشنایی 4300 لومن را ارائه می دهد. این محصول طول عمر 50000 ساعت دارد. توجه داشته باشید که بعد از نصب محصول در محل مورد نظر برنامه را با استفاده از QR کد موجود در بسته بندی اپلیکیشن اختصاصی آن را روی گوشی هوشمند خود نصب کرده و سپس بلوتوث و GPS گوشی را روشن کنید. مطمئن شوید که گوشی شما به وسیله بلوتوث به درایور متصل شده است. سپس اپ را باز کنید و حالت های دلخواه خود را انتخاب و از آن لذت ببرید. این ریسه هوشمند برق بسیار کمی مصرف می نماید و رده انرژی آن A++ است.

ریسه هوشمند ال ای دی مدل RGBIC

اگر برای محیط پشت تلویزیون خود در پی خرید یکی از برترین ریسه های هوشمند موجود در بازار هستید و بودجه کافی برای آن را دارید، احتمالاً گزینه ای بهتر از ریسه هوشمند ال ای دی مدل RGBIC نخواهید یافت. این محصول به شما امکان یک نورپردازی هوشمند و حرفه ای را می دهد. این ریسه هوشمند قابل برش و انعطاف پذیر است. این محصول باکیفیت دارای دوربین 720 است که روی صفحه تلویزیون قرار می گیرد و به طور اتوماتیک نور پس زمینه تلویزیون شما را تغییر می دهد. دوربین ColorSense به طور هوشمند رنگ های روی صفحه تلویزیون شما را شناسایی و ضبط می نماید و سپس به طور اتوماتیک روی نور پس زمینه تلویزیون شما اعمال می گردد. شرکت سازنده طول عمر بالای 50 هزار ساعت را برای این محصول خود انتخاب کرده تا کاربران نگرانی از این بابت نداشته باشند.

در ساخت این محصول از 120 عدد LED باکیفیت و بادوام استفاده شده که با توان 40 واتی و ولتاژ 12 ولتی به انجام وظیفه می پردازند. وزن این محصول حدود 600 گرم است و بیش از 16 میلیون رنگ را می توان با آن ایجاد کرد. اگر از کاربران گیمر هستید، با استفاده از این محصول می توانید دنیای بازی خود را فراتر از چهار گوشه صفحه تلویزیون توسعه دهید. این ریسه هوشمند بوده و علاوه بر ریموت کنترل، با برنامه eWeLink که بر روی گوشی هوشمند نصب می گردد، قابل کنترل است. آیا دوست دارید که مقدار نور این ریسه هوشمند را با صدای خود کم و زیاد کنید؟ شرکت سازنده این امکان را برای شما فراهم کرده که به وسیله سیری، الکسا یا دستیار گوگل برای روشن یا خاموش کردن چراغ ها، تغییر رنگ آن ها یا افزایش/کاهش روشنایی به سطح دلخواهتان استفاده کنید.

با دادن دستورات صوتی ساده به این محصول، شما می توانید حال و هوای مورد نظر خود را تنظیم کنید. با ریسه هوشمند ال ای دی مدل RGBIC کنسرت و موزیک ویدیو های مورد علاقه خود را با رنگ های زنده هماهنگ کنید و تجربه متفاوتی از شنیدن موسیقی را تجربه کنید. همراه با محصول آداپتور نیز درون جعبه تعبیه شده و در نتیجه برای روشن کردن آن، کافی است که بعد از نصب ریسه در مکان مورد نظر، آداپتور را به برق شهری بزنید. این محصول از استاندارد CE پشتیبانی می نماید و قابلیت ایجاد انواع برنامه ریزی های زمانی را نیز دارد.

ریسه هوشمند یی لایت مدل اکستنشن پلاس طول 1 متر

اکستنشن چراغ ریسه ای هوشمند پلاس محصولی باکیفیت و بادوام است که به محیط کار یا منزل شما مجذوب نمایندهیت بصری خاصی می بخشد و یکی از برترین ریسه های هوشمند در بازار با بودجه یک میلیون تومان محسوب می گردد. استفاده و نصب اکستنشن چراغ ریسه ای هوشمند پلاس آسان است. این کابل 1 متری به راحتی به چراغ ریسه ای متصل شده و با هماهنگی کامل طول آن را افزایش می دهد. چراغ ریسه ای هوشمند پلاس دارای 16 میلیون رنگ متنوع است که می توانید بنا به سلیقه خود رنگ مناسب را انتخاب کنید. با تنظیم شدت نور از روشنایی کم تا 100 درصد و یا بر اساس موسیقی مورد علاقه، خانه را نورپردازی نمایید. این محصول حدود 200 گرم وزن دارد و ولتاژ آن بین 100 تا 240 وات متغیر است. برند سازنده از یک محافظ پلاستیکی برای محافظت از این محصول استفاده کرده که دوام بسیار خوبی دارد.

این محصول زاویه نوردهی 280 درجه ای را به کاربران ارائه می دهد و مصرف انرژی بسیار کمی نیز دارد. یکی از ویژگی های مجذوب نماینده این محصول، ضد آب بودن آن است و شما نگرانی از این بابت نخواهید داشت. برای اینکه از قابلیت های شخصی سازی این محصول استفاده کنید، احتیاج است تا اپلیکیشن YEELIGHT را روی گوشی هوشمند خود دانلود و نصب کنید. شما برای تنوع و تغییر منظره ها خانه می توانید رنگ چراغ را تغییر دهید، از آبی به نارنجی، نور کم شب تا روشنایی زیاد. بعلاوه یک سری نورهای از پیش معین شده نیز در این اپلیکیشن تعبیه شده که شما می توانید از آن ها استفاده کنید. این اپلیکیشن راه سریعی برای به دست آوردن رنگی که دوست دارید، فراهم می نماید.

ریسه ال ای دی هوشمند شیائومی مدل pro کد 9290029072

این ریسه هوشمند شیائومی که از مواد باکیفیت و انعطاف پذیر ساخته شده برای خواص انتشار نور، دارای 60 LED رنگارنگ است که در هر متر بسته بندی شده اند و جلوه ای نرم و ترکیبی ایجاد می نمایند. این چراغ های بادوام جلوه بصری خاصی به محل کار یا منزل شما می بخشند. به لطف میکروفون تعبیه شده در جعبه کنترل این محصول، ریسه هوشمند از موسیقی تاثیر می پذیرد و فضایی منحصر به فرد را فقط برای شما ایجاد می نماید. از اپلیکیشن Mi Home/Xiaomi Home برای تنظیم رنگ ها، حساسیت و جلوه ها و ایجاد فضایی عالی استفاده کنید، خواه در حال و هوای کلاسیک، هیپ هاپ یا هر چیز دیگری باشید. ریسه هوشمند شیائومی مدل پرو می تواند با بازی های رایانه شخصی شما تعامل داشته باشد و به شما این امکان را می دهد که به طور کامل روی صفحه نمایش خود غوطه ور شوید.

این محصول که یکی از برترین ریسه های هوشمند خوش قیمت در بازار است، ولتاژ آن به 220 ولت می رسد. روشنایی این ریسه هوشمند حدود 27 لومن است و حداکثر طول عمر آن نیز به 20 هزار ساعت می رسد. اگر قصد استفاده از این محصول را در سیستم کامپیوتری خود دارید، ابتدا باید نرم افزار Razer ChromaTM RGB یا ASUS Aura Sync برای همگام سازی با این ریسه هوشمند روی آن متصل کنید. بعلاوه این ریسه هوشمند در بخش های 10 سانتی متری تغییر رنگ می دهد و با هشت حالت از پیش تنظیم شده عرضه می گردد. اپلیکیشن Mi Home/Xiaomi Home ویژگی های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد که از جمله آن ها می توان به هشت حالت برای تغییر رنگ نور محیط های بسته و سناریوهای هوشمند اشاره نمود.

ریسه ال ای دی دریم لایت مدل RGB 5050

اگر در پی یک محصول مقرون به صرفه قیمت در عین حال باکیفیت هستید، می توانید ریسه ال ای دی دریم لایت مدل RGB 5050 را به عنوان یکی از برترین ریسه های هوشمند بازار مورد آنالیز قرار دهید. این ریسه طولی حداکثر 5 متری دارد و با بهره گیری از فناوری RGB 5050 یک راه چاره مناسب برای نورپردازی و دکوراسیون محیط های داخلی و خارجی است. این محصول که بیش از 75 درصد از خریدارانش در خبرنگاران ، خرید آن را به سایر کاربران پیشنهاد می نمایند، از لحاظ مصرف انرژی عملکرد بسیار خوبی دارد و در رده A+++ جای می گیرد. توان مصرفی این ریسه هوشمند بین 5.5 تا 10 وات است و با قابلیت تغییر رنگ و تأثیرات نوری متنوع، محیطی مجذوب نماینده و شگفت انگیز را برای شما ایجاد می نماید. این محصول در برابر آب مقاومت بسیار خوبی دارد.

با قابلیت نصب آسان و چسبندگی قوی، این ریسه LED می تواند به طور دقیق و حرفه ای از انواع سطوح از جمله دیوارها، سقف، کابینت ها و مبلمان استفاده گردد. از این ریسه هوشمند در مکان های مختلف از جمله منازل، ادارات، رستوران ها و … برای ایجاد نورپردازی دلخواه، تأثیرات رنگی مجذوب نماینده و بعلاوه بهبود فضایی استفاده می گردد. دریم لایت مدل RGB 5050، از کیفیت ساخت بالا و پایداری برخوردار است که به مدت طولانی می توانید از آن استفاده کنید. این محصول قابلیت اجرای بیش از 16 میلیون رنگ را دارد و حداکثر روشنایی 5000 لومن را ارائه می دهد. بعلاوه باید به حداکثر طول عمر 50 هزار لومنی این محصول اشاره کنیم که از دوام بسیار بالای آن خبر می دهد. ریموت کنترل این ریسه هوشمند، امکان تنظیم و شخصی سازی رنگ ها را به شما می دهد.

ریسه ال ای دی مدل گیمینگ کد RGB

اگر تمایل دارید بدون احتیاج به نصاب و متحمل شدن هزینه های زیاد، نمای داخلی و دکوراسیون خود را نورپردازی نمایید، ریسه ال ای دی مدل گیمینگ کد RGB مناسب شماست. این بسته شامل یک نوار LED مخصوص 5 متری، آداپتور 220 به 12 ولت، کانکتور RGB و ریموت است. کافی است در هر جایی که تمایل دارید مانند زیر کابینت، لبه پله ها، لبه های تخت و میز، کناره های دیوارها را انتخاب کرده و با یک دستمال کاملا آن را تمیز نمایید، حالا چسب پشت این ریسه هوشمند را جدا کرده و نوار LED را در محل مورد نظر بچسبانید. این نوار دارای 16 میلیون رنگ بسیار زیبا و مجذوب نماینده است که با ریموت کنترل همراه می توانید در حالت های مختلف دلخواه تنظیم کرده و زیبایی منحصربه فردی به خانه و اتاق خود ببخشید.

شما بعلاوه می توانید این نوار را برش داده و به قطعات کوچکتری تبدیل نمایید، ولی دقت داشته باشید که برای هر برش به یک آداپتور احتیاج خواهید داشت. وزن این محصول حدود 100 گرم است و به راحتی می توان آن را از هر جایی آویزان کرد. طول عمر مفید این ریسه هوشمند، 40 هزار ساعت اعلام شده و حداکثر روشنایی 1000 لومنی را به کاربران ارائه می دهد. توان مصرفی این ریسه هوشمند بین 5.5 تا 10 وات است.

ریسه ال ای دی مدل As plus RGB44 key

ریسه ال ای دی مدل As plus RGB44 key، یکی دیگر از برترین ریسه های هوشمند با بودجه یک میلیون تومان در بازار به شمار میرود که به وسیله ریموت کنترل 44 کلیدی موجود در بسته بندی و یک گوشی هوشمند دارای چشمی مادون قرمز (IR) قابل کنترل است. ریموت کنترل و درایور این محصول تمام عملکردهای کنترلرهای 24 کلیدی را ارائه می دهد و شما می توانید رنگ مورد نظر را از بین 20 رنگ از پیش معین شده و یا 8 الگوی نور انتخاب نمایید. بعلاوه این ریسه هوشمند دارای حالت ایجاد رنگ سفارشی است. این محصول شامل ریسه مخصوص پنج متری (چسب دو طرفه متصل)، درایور، ریموت، باتری و آداپتور مخصوص است که انرژی خود را از برق شهری تأمین می نماید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 آذر 1402 بروزرسانی: 10 آذر 1402 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 2266

به "راهنمای خرید برترین ریسه های هوشمند؛ گزینه های مجذوب کننده برای تزئین اتاق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین ریسه های هوشمند؛ گزینه های مجذوب کننده برای تزئین اتاق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید