تور ارزان آلمان: رکوردهای تازه کرونایی در آلمان، درخواست برای تشدید محدودیت ها

به گزارش مجله پیامکی، در حالی که نرخ مبتلایان تازه به ازای هر 100 هزار نفر در آلمان امروز (آدینه) هم رکورد تازه ای را از شروع شیوع این بیماری ثبت نموده است، مقام های بهداشتی تشدید محدودیت ها را ضروری دانسته اند.

تور ارزان آلمان: رکوردهای تازه کرونایی در آلمان، درخواست برای تشدید محدودیت ها

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از نشریه دی سایت آلمان، به علت شمار روزافزون آمار مبتلایان تازه به کرونا در آلمان، لوتار ویلر، رئیس انستیتو رابرت کخ آلمان از شهروندان آلمانی خواست ارتباطات خود را محدود نمایند.

وی در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با ینز اشپاهن، وزیر بهداشت آلمان تاکید نمود که در بعضی شهرستان ها به قدری موارد ابتلای تازه به کرونا افزایش پیدا نموده که کلینیک ها و به ویژه بخش های مراقبت های ویژه به مرزهای ظرفیت مجاز پذیرش خود رسیده اند. وی اضافه نمود: موج چهارم کرونا با تمام قدرت به ما ضربه می زند.

وی از شهروندان خواست ارتباطات خود را کاهش دهند و در صورت بروز علائم سرماخوردگی حتما تست کرونا بدهند.

وی بعلاوه تاکید نمود که باید شمار افردی که در تجمعات و مراسمات شرکت می نمایند کاهش یابد و ممنوعیت هایی برای این منظور در دستور کار قرار گیرد.

وی از شهروندان خواست تا جایی می توانند از حضور در جشن های سرانجام سال خودداری نمایند.

ینز اشپاهن، وزیر بهداشت آلمان هم از شهروندان خواست شرایط را جدی بگیرند و هشدار داد که اگر این طور نباشد شاخص مبتلایان تازه هر دو هفته دو برابر می گردد. وی شرایط کرونایی را بخصوص در کلینیک های استان های زاکسن، تورینگن و بایرن جدی ارزیابی نموده و گفت: باید همه اقدامات لازم برای شکست این پویایی انجام گردد و در غیر این صورت دسامبری تلخ در انتظار کل کشور خواهد بود.

وزیر بهداشت آلمان هم از همه شهروندان خواست به واکسیناسیون روی آورند.

شاخص مبتلایان تازه در عرض یک هفته و به ازای هر 100 هزار نفر در روز آدینه برای پنجمین روز متوالی رکوردی تازه در این کشور را ثبت نموده و بر اساس اطلاعات انستیتو رابرت کخ آلمان صبح امروز به 263.7 نفر رسید. این در حالی است که این عدد روز گذشته 249.1 ، حدود یک هفته پیش 169.9 و حدود یک ماه پیش 65.8 بود.

نهادهای بهداشتی در آلمان از ابتلای 48640 مورد تازه دیگرابتلا به کرونا در عرض 24 ساعت خبر دادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1838

به "تور ارزان آلمان: رکوردهای تازه کرونایی در آلمان، درخواست برای تشدید محدودیت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: رکوردهای تازه کرونایی در آلمان، درخواست برای تشدید محدودیت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید