رونق کسب و کار ها با استفاده از استارتاپ ها

به گزارش مجله پیامکی، کریمی تفرشی گفت: در آینده نزدیک استارتاپ ها حرف اول را در رونق مالی خواهند زد.

رونق کسب و کار ها با استفاده از استارتاپ ها

به گزارش خبرگزاری مالی ایران ، مهدی کریمی تفرشی از سوی دفتر سازمان ملل متحد و مجموعه گام دوم انقلاب اسلامی، نماینده جمهوری اسلامی ایران از سوی سازمان ملل متحد به عنوان سفیر حسن نیت قرن انتخاب شد.

در مراسم معرفی که صبح امروز برگزار گردید، کریمی گفت: در شرایطی که آمریکا و هم پیمانانش جنگ مالی عظیمی علیه ایران شروع نموده اند و تمام قوای خود را برای تحت فشار قرار دادن و انزوای سیاسی کشورمان به کار گرفته اند، درخشش جوانان ایرانی همچنان ادامه دارد.

سفیر حسن نیت قرن در مورد لزوم جلوگیری از آسیب های کرونا به کسب و کار ها بیان نمود: کرونا به حدی ویرانگر بوده است که نه تنها ایران بلکه دیگر کشور های دنیا هم نتوانستند در برابر آسیب های آن کاری انجام دهند، اما باید کوشش کرد تا از این شرایط بحرانی به خوبی بیرون آییم.

او ادامه داد: بیماری کرونا بسیاری از اصناف را درگیر نموده است و باید قدر با هم بودن را دانست. در حال حاضر به دلیل شیوع کرونا بسیاری از مشاغل به صورت اینترنتی فعالیت می نمایند.

کریمی با تاکید بر اینکه باید بتوان به سمت کسب و کار های اینترنتی پیش رفت، توضیح داد: در آینده نزدیک استارتاپ ها حرف اول را در رونق مالی خواهند زد و هم اکنون کسب و کار های آسیب دیده می توانند به کسب و کار های اینترنتی رو آورند.

او با تاکید بر اینکه راه اندازی کسب و کار ها احتیاج به مدیریت صحیح دارند، ادامه داد: در کشورمان بیش از 130 میلیون تن مواد غذایی کشاورزی داریم که بیش از 20 درصد آن هدررفت دارد و بیش از 50 میلیون هکتار زمین داریم که نیمی از آن استفاده نمی گردد، در نتیجه احتیاج به مدیریت است تا از این منابع استفاده کنیم.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 969

به "رونق کسب و کار ها با استفاده از استارتاپ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونق کسب و کار ها با استفاده از استارتاپ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید