راه اندازی سامانه پیامکی پژوهشیار برای اطلاع رسانی به دانشجویان دانشگاه آزاد

به گزارش مجله پیامکی، مشاور رئیس دانشگاه در امور پژوهشی و مجری طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی سامانه پیامکی پژوهشیار برای اطلاع رسانی به دانشجویان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه اطلاع داد.

راه اندازی سامانه پیامکی پژوهشیار برای اطلاع رسانی به دانشجویان دانشگاه آزاد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمد علی اکبری، مشاور رئیس دانشگاه در امور پژوهشی و مجری طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی مراحل دفاع از سرانجام نامه و رساله دانشجویان تحصیلات این دانشگاه در سامانه پژوهشیار، گفت: با توجه به سامانه محور شدن خدمات پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در قالب طرح پایش و سامانه پژوهشیار، تمامی فرایند مربوط به دفاع از سرانجام نامه یا رساله دانشجویان به وسیله سامانه پیامکی پژوهشیار به دانشجویان اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: دانشجویانی که تمایل به استفاده از خدمات پیامکی سامانه پژوهشیار دارند، می توانند با مراجعه به پنل کاربری خود در سامانه با ثبت درخواست به وسیله درگاه پرداخت سامانه پژوهشیار، پس از فعال شدن پیامک برای آنها، از تمامی مراحل گردش کار درخواست ها و شرایط پروپوزال های خود آگاه شوند. بعلاوه در آینده نزدیک، اطلاع رسانی های سامانه پژوهشیار به وسیله پیامک نیز انجام خواهد شد.

مجری طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویان با استفاده از سامانه اطلاع رسانی پیامکی پژوهشیار قادر خواهند بود که از تمامی مراحل انتقال مراحل درخواست/ پروپوزال خود در سامانه پژوهشیار و بعلاوه فعال شدن ویرایش برای درخواست/ پروپوزال خود در سامانه پژوهشیار آگاه شوند. دانشجویان می توانند نظرات، پیشنهادات و نقدها خود را درباره سامانه پیامکی و نحوه استفاده از خدمات آن به وسیله https://ris.iau.ac.ir/new-ticketing.phtml با ما در میان بگذارند.

علی اکبری اعلام کرد: آخرین اخبار سامانه پژوهشیار، اخبار پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی و آیین نامه های حوزه پژوهشی علاوه بر پرتال روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در سامانه پژوهشیار نیز به آدرس https://ris.iau.ac.ir/home-news.phtml اطلاع رسانی می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1887

به "راه اندازی سامانه پیامکی پژوهشیار برای اطلاع رسانی به دانشجویان دانشگاه آزاد" امتیاز دهید

1 کاربر به "راه اندازی سامانه پیامکی پژوهشیار برای اطلاع رسانی به دانشجویان دانشگاه آزاد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی سامانه پیامکی پژوهشیار برای اطلاع رسانی به دانشجویان دانشگاه آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید