خبرنگاران هفت پروژه عمرانی و مالی در دیر افتتاح و اجرا شد

به گزارش مجله پیامکی، بوشهر - خبرنگاران - به مناسبت بزرگداشت هفته دولت روز یکشنبه هفت پروژه عمرانی و مالی با اعتبار 16 میلیارد و 930 میلیون تومان در آئینی ویدئو کنفرانسی با دستور استاندار بوشهر در شهرستان دیر افتتاح یا کلنگ زنی شد.

خبرنگاران هفت پروژه عمرانی و مالی در دیر افتتاح و اجرا شد

جهت دریافت خدمات قیمت در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

فرماندار دیر در این آیین گفت: پروژه های افتتاحی این شهرستان شامل واحد فراوری شن و ماسه بخش خصوصی در زمینی به وسعت 25 هکتار و سرمایه گذاری 10 میلیارد تومان، نهال کاری منابع طبیعی در 150 هکتار با 380 میلیون تومان، فراوری و بسته بندی آب تصفیه در چهار هزار مترمربع با 2 میلیارد و 500 میلیون تومان، پاسگاه محیط بانی نخیلو در وسعت یکهزار مترمربع و 750 میلیون تومان، زمین چمن مصنوعی روستای شهنیا با 500 میلیون تومان، خوابگاه ورزشکاران با 600 میلیون تومان و پارک پرستار شهر بردستان با اعتبار 500 میلیون تومان است.

کریم علی حسنی اضافه نمود: همچنین عملیات اجرایی پارک شهر بردخون نیز با اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون تومان شروع شد.

وی در ارتباط با پروژه های شاخص شهرستان دیر در هفته دولت گفت: افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی، تقویت و تکمیل ایستگاه برق بردخون و سالن اجتماعات شهر آبدان از پروژه های مهم و شاخص هفته دولت شهرستان دیر است که مورد بهره برداری قرار می گیرد.

در این آیین که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید 2 نفر از مردم دیر مسائل و مسائل خود را مطرح کردند و استاندار بوشهر نیز دستور پیگیری این مسائل را داد و مشکل یک واحد فراوریی هم مطرح شد که استاندار از مسئولان خواهان رفع این مشکل شد.

استاندار بوشهر در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای استان بوشهرگفت: بیشتر پروژه های شهرستان دیر فراوریی و اشتغال زا است.

عبدالکریم گراوند اضافه نمود: با وجود در شرایط سخت کشور دولت تدبیر و امید خدمات ارزشمندی انجام داده است.

وی گفت: همه باید توان خود را بکار ببرند تا مسائل واحدهای فراوریی رفع گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1057

به "خبرنگاران هفت پروژه عمرانی و مالی در دیر افتتاح و اجرا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هفت پروژه عمرانی و مالی در دیر افتتاح و اجرا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید