توزیع بسته های لوازم التحریر بین دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی

به گزارش مجله پیامکی، مدیر قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان گفت: هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی توزیع خواهد شد.

توزیع بسته های لوازم التحریر بین دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران،حمید سلیمی مدیر قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام خبر توزیع هزار بسته لوازمالتحریر به دانش آموزان تحت سرپرستی بهزیستی گفت: وظیفه این قرارگاه در یکسال گذشته در حوزه آموزش، پیشرفت در موضوعمحتوای آموزشی و نرم افزار بوده است و با توجه به اینکه 15 هزار گروه مردم نهاد با بنیاد احسان در زمینه های مختلف همکاری میکنندتوانسته ایم با یاری گرفتن از ظرفیت 2 هزار گروه منتخب، توزیع بسته های آموزشی را که یکی از اهداف مهم ما در سال گذشته بوده استرا با سرعت بیشتری پیش ببریم.

سلیمی درباره امکانات محتوایی این قرارگاه نیز گفت:، چون وظیفه اصلی ما در این قرارگاه موضوع ارائه محتوای آموزشی استتصمیم گرفته ایم با موافقت سازمان بهزیستی برنامه های آموزش محور مختلفی به دانش اموزان تحت پوشش این سازمان ارائه کنیم.

وی درباره بستر های ارائه محتوای آموزشی این بنیاد هم گفت: تا کنون با چندین گروه متخصص مختلف صحبت هایموثری داشته ایم و تا یک ماه آینده قرار است چندین پلتفرم ارائه محتوا های اموزشی به دانش اموزان کم برخوردار اماده گردد.

سید سعید آرام، مدیر بهزیستی شهر تهران نیز در این جلسه با تشکر از خدمات بنیاد احسان گفت: همکاری بسیاری خوبی با اینبنیاد شکل گرفته است و امید داریم با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام افراد بیشتری را تحت پوشش خدمات این بنیاد قرار دهیم.

بیشتر بخوانید

اهمیت سلامت روان در پاندمی کرونا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1827

به "توزیع بسته های لوازم التحریر بین دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع بسته های لوازم التحریر بین دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید