تور ایتالیا: کوشش موتورسواران ایتالیایی برای جذب توریست به ایران

به گزارش مجله پیامکی، ایلنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، کوشش موتورسواران ایتالیایی برای جذب جهانگرد به ایران صورت می گیرد.

تور ایتالیا: کوشش موتورسواران ایتالیایی برای جذب توریست به ایران

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

محمدحسین صوفی در نشستی صمیمانه با جهانگردان ایتالیایی که با موتورسیکلت به ایران سفر نموده اند، ملاقات و تبادل نظر کرد.

این موتورسواران در حاشیه سفر به کشورمان و بازدید از جاذبه های، گردشگری، تاریخی، طبیعی و فرهنگی ایران با حضور در محل دفتر مرکزی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ملاقات و در مورد تجربیات مجذوب نماینده خود در این سفر تبادل نظر کردند.

مشارکت زنان در امور اجتماعی، میهمان نوازی و مهربانی مردم، آشنایی اغلب جوانان با زبانهای خارجی، وجود امنیت بالا، امکانات پیشرفته، اقلیم متنوع در نقاط مختلف کشور و آثار طبیعی، تاریخی و فرهنگی از جمله مواردی بود که این گروه شش نفره ایتالیایی از آنها به عنوان نکات مجذوب نماینده سفر خود به ایران یاد کردند.

این موتورسواران ایتالیایی که بعضی برای بار چندم است که به ایران سفر می نمایند، از خود به عنوان سفیران فرهنگی برای معرفی شایسته ایران و جاذبه های بیشمار آن به هموطنان، دوستان و خانواده یاد و تأکید کردند که پس از بازگشت به کشورشان حتما با بیان خاطرات زیبای سفر به ایران، جهانگردان زیادی را برای سفر به ایران زیبا ترغیب خواهند کرد.

محمدحسین صوفی نیز از کوشش کانون برای تسهیل بیشتر در تردد جهانگردانی که با موتورسیکلت وارد ایران می شوند و برگزاری رالی های بین المللی موتورسواری از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در امسال اطلاع داد که مورد استقبال میهمانان ایتالیایی نهاده شد.

منبع: همگردی
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 2059

به "تور ایتالیا: کوشش موتورسواران ایتالیایی برای جذب توریست به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: کوشش موتورسواران ایتالیایی برای جذب توریست به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید