تصمیمات لازم برای ساماندهی شرایط خوابگاه های دانشجویی اتخاذ شد

به گزارش مجله پیامکی، جلسه آنالیز راهکارهای ساماندهی خوابگاههای دانشگاهی ظهر امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار گردید.

تصمیمات لازم برای ساماندهی شرایط خوابگاه های دانشجویی اتخاذ شد

به گزارش خبرنگاران، محمد مخبر در این جلسه با اشاره به بازدید سرزده خود از خوابگاه کوی دانشگاه تهران و شنیدن دغدغه و مسائل از زبان دانشجویان گفت: متاسفانه شرایط خوابگاه ها متناسب با شأن دانشجویان نیست و باید تصمیمات جدی برای بهبود شرایط خوابگاه ها و ساماندهی شرایط فعلی اتخاذ گردد.

معاون اول رییس جمهور با انتقاد از شرایط بهداشت و امکانات موجود در خوابگاه ها، گفت: انتظار این بود که از شرایط کرونا و عدم حضور فیزیکی دانشجویان به عنوان فرصتی جهت تعمیر و تجهیز خوابگاه ها استفاده گردد.

در این جلسه که وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و علوم، تحقیقات و فناوری نیز حضور داشتند، معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور، گزارشی از آخرین شرایط تخصیص اعتبارات مربوط به تعمیر و تجهیز خوابگاه های دانشجویی ارائه کرد.

وزرای حاضر در جلسه نیز، به تشریح مسائل و مسائل پیش روی تعمیر و تجهیز خوابگاه های دانشجویی پرداختند و گزارشی از تعداد خوابگاه ها و اعتبارات مورد احتیاج برای تعمیر و تجهیز این اماکن ارائه کردند.

در این جلسه راهکارهای تامین اعتبار برای یاری به تعمیر و تجهیز خوابگاه های دانشجویی مورد آنالیز نهاده شد و تصمیمات لازم برای تخصیص اعتبارات مورد احتیاج و ساماندهی خوابگاه ها اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1845

به "تصمیمات لازم برای ساماندهی شرایط خوابگاه های دانشجویی اتخاذ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیمات لازم برای ساماندهی شرایط خوابگاه های دانشجویی اتخاذ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید