تحولات سیاسی لبنان، دیدار مصطفی ادیب با عون در بعبدا، تاکید فراکسیون حزب الله بر تسهیل فرایند تشکیل دولت جدید

به گزارش مجله پیامکی، تاکید فراکسیون پارلمانی حزب الله بر تسهیل تشکیل دولت جدید و دیدار مصطفی ادیب با میشل عون در کاخ بعبدا از جمله خبرهای سیاسی مربوط به لبنان است.

تحولات سیاسی لبنان، دیدار مصطفی ادیب با عون در بعبدا، تاکید فراکسیون حزب الله بر تسهیل فرایند تشکیل دولت جدید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از العهد، فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان(فراکسیون حزب الله) تاکید کرد فرایند تشکیل دولت جدید باید تسهیل شود تا دولت بتواند ماموریتهای ملی ضروری را انجام داده و امور کشور را اداره کند و به حل بحرانها و مسائل ناشی از کرونا و انفجار اسکله بیروت بپردازد.

دیدار مصطفی ادیب با میشل عون در بعبدا

خبر دیگر از تحولات سیاسی لبنان اینکه مصطفی ادیب مامور تشکیل دولت جدید امروز به کاخ بعبدا رفت و با میشل عون رئیس جمهوری این کشور دیدار کرد.

عون در این دیدار، ادیب را در جریان نتایج رایزنی های خود با رهبران گروههای سیاسی در خصوص تشکیل دولت جدید قرار داد.

ادیب در سخنانی در کاخ بعبدا گفت باور و تمایل من تشکیل یک تیم کاری هماهنگ و دولت کارامد و شایسته ای است که برای انجام اصلاح در اسرع وقت تلاش کند.

وی اضافه نمود رئیس جمهور عون را در جریان فضای رایزنی ها قرار دادم و همکاری و تمایل نمایندگان و فراکسیونها برای تشکیل دولت با هدف مقابله با پیامدها و آغاز اجرای اصلاحات را لمس کردم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1155

به "تحولات سیاسی لبنان، دیدار مصطفی ادیب با عون در بعبدا، تاکید فراکسیون حزب الله بر تسهیل فرایند تشکیل دولت جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحولات سیاسی لبنان، دیدار مصطفی ادیب با عون در بعبدا، تاکید فراکسیون حزب الله بر تسهیل فرایند تشکیل دولت جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید