تبلیغات هواوی در آمریکا برای شکستن ممنوعیت ترامپ

به گزارش مجله پیامکی، شرکت چینی هواوی غول تبلیغاتی WPP را برای تبلیغ برندش در آمریکا در شرایط حساس فعلی استخدام کرد.

تبلیغات هواوی در آمریکا برای شکستن ممنوعیت ترامپ

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

اگرچه محصولات هواوی در حال حاضر در بازار آمریکا موجود نیست اما این شرکت چینی آژانس بازاریابی دیجیتالی Adlab را که بخشی از آژانس WPP است، استخدام نموده تا آگاهی درباره برند هواوی را در رسانه اجتماعی افزایش دهد.

این قرارداد برای آژانس WPP ریسک شهرت و ریسک سیاسی به همراه دارد. هواوی در مرکز جنگ تجاری دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا با چین قرار گرفته و فروش گوشیهای این شرکت به دلیل تحریمهای آمریکا علیه تامین نمایندگان تراشه و قطعه هواوی کاهش پیدا نموده است.

جو بایدن، رییس جمهور آمریکا هنوز معین ننموده که آیا ممنوعیت ترامپ علیه هواوی را ادامه خواهد داد یا خیر. جینا ریموندو، فرماندار رود آیلندز که گزینه بایدن برای تصدی وزارت بازرگانی آمریکاست، هفته گذشته وعده داد به حمایت از شبکه های مخابراتی در برابر دخالت چین ادامه می دهد اما به ادامه این ممنوعیت اشاره ای نکرد.

آژانس WPP با هواوی در آمریکا و اروپا سابقه همکاری دارد. پولیتیکو اوایل سال 2020 گزارش نموده بود که هواوی این آژانس را برای مدیریت بودجه تبلیغات سالانه 350 میلیون دلاری برای تبلیغ گوشیهای هواوی در 65 بازار استخدام نموده است.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، شرکتها همکاری با هواوی را پرریسک ارزیابی می نمایند. غول روابط عمومی ادلمن پس از کسب یک قرارداد هفت رقمی در اواخر سال 2018، به روابطش با این شرکت خاتمه داد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1376

به "تبلیغات هواوی در آمریکا برای شکستن ممنوعیت ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغات هواوی در آمریکا برای شکستن ممنوعیت ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید