بولسونارو برای دومین بار تست کرونا داد، برزیل به دنبال اعلام شرایط اضطراری

به گزارش مجله پیامکی، ایسنا نوشت: دولت برزیل اظهار کرد، این کشور برای دریافت مجوز اعلام شرایط اضطراری برای مبارزه با کروناویروس اقدام خواهد نمود. در همین حال رییس جمهور این کشور اعلام نمود که دومین آزمایش کووید 19اش هم منفی بوده است.

بولسونارو برای دومین بار تست کرونا داد، برزیل به دنبال اعلام شرایط اضطراری

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

دولت برزیل در بیانیه ای اعلام نموده که از کنگره این کشور برای انجام تدابیر شرایط اضطراری تا 31 دسامبر درخواست مجوز خواهد نمود.

به گزارش خبرگزاری رویترز، برزیل روز سه شنبه نخستین مورد مرگ بر اثر کروناویروس در این کشور را تایید کرد.

در بیانیه دولت برزیل که از سوی دفتر ریاست جمهوری این کشور منتشر شده، آمده است: به دلیل نظارت دائم بر همه گیری کووید 19، احتیاج به افزایش هزینه های عمومی برای حفاظت از سلامت و مشاغل مردم برزیل و چشم انداز کاهش درآمدها، دولت فدرال برزیل از کنگره ملی درخواست خواهد نمود تا شرایط اضطراری را به رسمیت بشناسد.

اعلام شرایط اضطراری دولت را از رعایت محدودیت ها در زمینه هزینه ها رها خواهد نمود و به آن اجازه خواهد داد که پول بیشتری را به تدابیر پزشکی اختصاص دهد. دولت برزیل با این حال همچنین گفته، به نظم اقتصادی پایبند می ماند.

کمی پس از انتشار این بیانیه، ژایر بولسونارو، رییس جمهور برزیل در توییتر از منفی بودن دومین آزمایش ابتلایش به کووید 19 اطلاع داد.

او که پس از مثبت اعلام شدن آزمایش وزیر ارتباطتش برای نخستین بار تست داده بود، در توییتر نوشت: اعلام می کنم که دومین تستم برای کووید 19 منفی شد.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 762

به "بولسونارو برای دومین بار تست کرونا داد، برزیل به دنبال اعلام شرایط اضطراری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بولسونارو برای دومین بار تست کرونا داد، برزیل به دنبال اعلام شرایط اضطراری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید