تور ارزان فرانسه: با تور مجازی از پلی نزی فرانسه تماشا کنید

به گزارش مجله پیامکی، با تور مجازی از کشور پلی نزی فرانسه، واقع در اقیانوس آرام بازدید کنید تا تجربه سفر به یکی از بکرترین منطقه ها دنیا را به دست آورید.

تور ارزان فرانسه: با تور مجازی از پلی نزی فرانسه تماشا کنید

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

در میان آب های اقیانوس آرام جنوبی، مجمع الجزایر شگفت انگیزی وجود دارد که به پلی نزی فرانسه معروف است. در گذشته، مسیری سخت و طولانی برای رسیدن به این جزایر وجود داشت و امروزه نیز با پیشرفت بشر، حداقل 24 ساعت زمان خواهد برد تا از فرودگاه های ایالات متحده، ژاپن یا نیوزلند به این منطقه سفر کنید. هرچند دشواری دسترسی، هرگز نتوانسته است تا مانع سفر علاقه مندان به این منطقه طبیعی و شگرف گردد. با ما همراه شوید تا به سادگی و با تور مجازی از این جزایر زیبا تماشا کنیم.

تاریخ پلی نزی فرانسه با چهره های سرشناسی چون رابرت لوئیز استیونسن و مارلون براندو پیوند خورده است. بزرگترین جزیره پلی نزی، تاهیتی است که بیش از هزار کیلومتر مربع وسعت دارد. البته این منطقه فرامرزی کشور فرانسه، با کلکسیونی از جزایر و صخره های مرجانی فراوان شناخته می گردد. بورا بورا، یکی دیگر از مجموعه جزایر مرجانی پلی نزی است که در فاصله 280 کیلومتری از شمال تاهیتی واقع شده و از محبوبیت ویژه ای نزد گرشگران برخوردار است. اگرچه مساحت بورا بورا تنها 29 کیلومتر مربع است، کولابی به وسعت 83 کیلومتر مربع دارد که آن را به یکی از تماشای ترین جاذبه های کره زمین بدل می نماید. کولاب یا لاگون، پهنه ای از آب های کم ژرف و شور است که به وسیله حائلی طبیعی ایجاد شده باشد.

بخش اصلی جزایر بورا بورا، دارای اشکالی عجیب است که آب همیشه از آن ها بالا می رود و با صخره های مرجانی احاطه شده اند. مرتفع ترین قسمت بورا بورا، کوه آتشفشانی موتو است که با قدمت چهار میلیون سال، 727 متر ارتفاع دارد. هتل های گران قیمت فراوانی در بورا بورا برپا شد اند؛ اما جالب است بدانید که تمامی این هتل ها در ساحل جزایر جای گرفته اند؛ زیرا پوشش گیاهی انبوه و متراکم، هیچ راه نفوذی به اعماق جزایر باقی نگذاشته است.

بزرگترین جزیره مرجانی پلی نزی، رنگیروئا است که به لحاظ مساحت، دومین جزیره مرجانی دنیا محسوب می گردد. این جزیره از کولابی به وسعت 1,640 کیلومتر مربع است و جمعیت آن از 3000 نفر تجاوز نمی نماید. رنگیروئا سالانه میزبان هزاران گردشگری است که برای لذت بردن از جاذبه های بکر و طبیعی به این مکان می آیند؛ گردشگران پلی نزی می توانند از غواصی در آب های زلال این منطقه که حتی تا عمق 25 متری اقیانوس را نمایان می سازند، لذت ببرند.

یکی از دلایل عمده محبوبیت جزایر پلی نزی، وجود جزایر متنوع و متمایز از هم است. از عجیب ترین این جزیره ها می توان مجموعه جزایر لیوارد و هواهین را نام برد که افراد بومی به آن ها لقب وحشی را داده اند. جزایر لیوارد از خیزش آب خلیج ماروئه به خشکی شکل گرفته اند. هواهین یکی از منطقه ها محبوب باستان شناسان است که فرهنگ و تاریخ بومی پلی نزی را هویدا می نماید. در این جزیره، مارماهی های بزرگی زندگی می نمایند که طول آن ها بعضا تا دو متر می رسد و از نظر بومی ها، مارهای مقدس نام دارند. اما علت اصلی معروفیت هواهین، وجود پدیده پرتو سبز است. قبل از پنهان شدن خورشید در افق، پرتوهای آن به طریقی خاص بر جو اثر می گذارند و پرتوهایی به رنگ سبز مشاهده می گردد. این پدیده تنها در چند نقطه از زمین قابل مشاهده است و در هواهین، زیباترین جلوه خود را دارد.

امیدواریم که از گشت و گذار در یکی از بکرترین منطقه ها کره زمین لذت برده باشید. خبرنگاران به صورت روزانه مطالب مختلفی را با موضوع تورهای مجازی و سفرهای تصویری منتشر می نماید. اگر به این دست از مطالب علاقه مند هستید، بازدید روزانه را از خبرنگاران نباید فراموش کنید.

منبع: کجارو / airpano.com
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1977

به "تور ارزان فرانسه: با تور مجازی از پلی نزی فرانسه تماشا کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: با تور مجازی از پلی نزی فرانسه تماشا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید