نقدها بازیکن تیم ملی برزیل به کاپیتان نیمار

به گزارش مجله پیامکی، بازیکن تیم ملی برزیل انتقاداتی را به نیمار وارد دانست و او را بازیکنی بدون تمرکز خواند.

نقدها بازیکن تیم ملی برزیل به کاپیتان نیمار

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، نیمار جونیور چندین سال است که به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست های دنیا شناخته می گردد و در سال های اخیر بازوبند کاپیتانی تیم ملی برزیل را بر بازوی او بسته می گردد. سه فصل پیش او با مبلغ 222 میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست تا گران ترین بازیکن دنیا گردد.

نشریه ESPN ضمن آنالیز عملکرد نیما گفتگویی با رافائل داسیلوا یکی از بازیکنان تیم ملی برزیل درباره نیمار انجام داده است. در این مطلب درباره احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا، تمسخر ارلینگ هالند ستاره نوظهور نروژی بورسیا دورتموند توسط کاپیتان تیم ملی برزیل و حواشی نیمار در داخل و خارج از زمین مسابقه پرداخته شده است.

رافائل که در تیم ملی برزیل با نیمار همبازی بوده معتقد است ستاره 28 ساله پاری سن ژرمن اگر به توصیه ها گوش کند می تواند برزیل را به سمت شکوه و عظمت سوق دهد. وی گفت: مطمئناً تیم ملی برزیل به نیمار خیلی نیاز دارد ولی او باید در خارج از زمین خیلی پیشرفت کند تا وارد زمین گردد و تمام کوشش خود را انجام دهد. امیدوارم او بتواند این کار را انجام دهد و اگر این کار را انجام دهد ما شانس بزرگی برای پیروزی در تمامی دیدارها داریم.

بازیکن سابق منچستریونایتد گفت: نیمار رهبر خوبی درون زمین نیست. فکر نمی کنم او مشخصات یک رهبر را داشته باشد. نیمار می تواند کارهایی را انجام دهد که تیم را برنده کند اگر متمرکز باشد. او بهترین بازیکن دنیا است به شرطی که از حاشیه دور گردد.

رافائل اضافه کرد: فوتبال باید گزینه اول زندگی نیمار باشد. او توانایی های زیادی درون زمین دارد. رمز موفقیت وی داشتن مشاوری است که حرف هایش در تیمار اثر بگذارد. اگر فردی وجود داشته باشد که نیمار در برابر آن مقاومت نکند و فقط به فکر بازی بدون عیب و نقصش درون زمین باشد، بهترین نتیجه برای برزیل کسب می گردد.

وی یادآور شد: من نیمار را می شناسم و با او بازی نموده ام. حقیقت را درباره اش می گویم اما گاهی اوقات مردم نمی خواهند به حقیقت گوش دهند. آنها می خواهند شما بگویید خوب هستید، جادو می کنید. آن ها می خواهند شما همه چیزهای خوب را بگویید اما زندگی به این شکل نیست. فکر می کنم که نیمار باید بیشتر گوش کند و اگر این کار را انجام دهد، متوقف کردن تیم ملی برزیل کار بسیار سختی خواهد بود.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 808

به "نقدها بازیکن تیم ملی برزیل به کاپیتان نیمار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقدها بازیکن تیم ملی برزیل به کاپیتان نیمار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید