اعلام 20 کاندیدای نهایی برای کسب جایزه پسرطلایی اروپا

به گزارش مجله پیامکی، بیست بازیکن برای کسب جایزه بهترین جوان سال فوتبال اروپا با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

اعلام 20 کاندیدای نهایی برای کسب جایزه پسرطلایی اروپا

با ما سفر کنید و با ارزانترین قیمت تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، نشریه توتواسپورت ایتالیا که پیش از این اسامی 100 کاندیدای اولیه برای کسب جایزه بهترین بازیکن جوان سال اروپا در سال 2020 (جایزه پسر طلایی) را اعلام نموده بود، امروز (پنجشنبه) اسامی 20 نامزد پایانی کسب این عنوان را معرفی کرد.

بر این اساس، آلفونسو دیویس کانادایی از بایرن مونیخ، باکایو ساکا انگلیسی از آرسنال، جیدون سانچو انگلیسی از بوروسیا دورتموند، فابیو سیلوا پرتغالی از ولورهمپتون، آنسو فاتی اسپانیایی از بارسلونا، فیل فودن انگلیسی از منچسترسیتی، ادواردو کاماوینگا فرانسوی از رن، میسون گرین وود انگلیسی از منچستریونایتد، ارلینگ هالند نروژی از دورتموند، کالوم هادسون اودوی انگلیسی از چلسی، دژان کولوسفسکی سوئدی از یوونتوس، سرجینیو دِست آمریکایی از بارسلونا، دومنیک سوبوسلای مجارستانی از سالزبورگ، میچل باکر فرانسوی از پاری سن ژرمن، ساندرو تونالی ایتالیایی از میلان، فران تورس اسپانیایی از منچسترسیتی، رودریگو برزیلی از رئال مادرید، وینیسیوس جونیور برزیلی از رئال مادرید، رایان گراونبرخ هلندی از آژاکس و جاناتان دیوید کانادایی از لیل برای کسب این عنوان شانس دارند.

نشریه توتو اسپورت هر ساله جایزه ای تحت عنوان پسر طلایی به بهترین بازیکن زیر 21 سال شاغل در فوتبال اروپا اهدا می نماید. ماتیاس دلیخت، آنتونی مارسیال، وین رونی، سسک فابرگاس، لیونل مسی، پل پوگبا و کیلیان امباپه تعدادی از برندگان پیشین این جایزه هستند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1253

به "اعلام 20 کاندیدای نهایی برای کسب جایزه پسرطلایی اروپا" امتیاز دهید

1 کاربر به "اعلام 20 کاندیدای نهایی برای کسب جایزه پسرطلایی اروپا" امتیاز داده است | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام 20 کاندیدای نهایی برای کسب جایزه پسرطلایی اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید