آپدیت تازه دراگونز داگما 2 تنظیمات گرافیکی را به کنسول ها اضافه می نماید

به گزارش مجله پیامکی، کپ کام (Capcom) به تازگی آپدیت دیگری را برای بازی دراگونز داگما 2 (Dragons Dogma 2) روی کنسول ها و رایانه های شخصی منتشر نموده است.

آپدیت تازه دراگونز داگما 2 تنظیمات گرافیکی را به کنسول ها اضافه می نماید

در حالی که بیشتر تغییرات این آپدیت در تمامی پلتفرم ها صورت گرفته است، به روزرسانی هایی مخصوص کنسول نیز به همراه این آپدیت عرضه شده اند. در واقع اکنون این گزینه برای کسانی که در پلی استیشن 5 یا ایکس باکس سری ایکس/اس بازی را تجربه می نمایند، وجود دارد تا تنظیمات گرافیکی را تغییر دهند و بعلاوه گزینه روشن یا خاموش کردن خروجی 120 هرتز نیز اضافه شده است.

کپ کام اعلام نموده که پایین آوردن تنظیمات گرافیکی در کنسول ها باید نرخ فریم بازی را بهبود بخشد و برای به روزرسانی های آینده نیز بهبود های بیشتری در نرخ فریم برنامه ریزی شده است. در خصوص گزینه خروجی 120 هرتز، این شرکت اظهار داشته که در حالی که این ویژگی نرخ فریم 120 را تضمین نمی نماید، اما ممکن است که اجرای بازی را روان تر کند. البته مانیتور شما نیز باید از آن پشتیبانی کند.

علاوه بر موارد گفته شده، این به روزرسانی تعدادی از باگ های معمول بازی را هدف قرار می دهد و در سراسر پلتفرم ها آن ها را رفع می نماید. به عنوان مثال، بازیکنان دیگر نمی توانند وارد مناطقی شوند که قرار نبود بتوانند وارد شوند و قیمت سنگ های قیمتی در ورموند اکنون باید به درستی نوشته شده باشد. این آپدیت بعلاوه عملکرد فروش آیتم های از منوی ذخیره سازی و گزینه روشن یا خاموش کردن دید آریسن را در حالت عکاسی اضافه نموده است.

این بازی تا به امروز برای کپ کام موفقیت آمیز بوده است و این بازی در کمتر از دو هفته پس از انتشار، 2.5 میلیون نسخه فروخت. لازم به ذکر است که در ماه آوریل، شرکت سازنده پیش بینی عایدی تمام سال خود را پس از این موفقیت، همراه با موفقیت سایر بازی های محبوب خود در سال گذشته، اصلاح کرد. این نشان می دهد که کپ کام خوشبختانه در مسیر درستی واقع شده است.

دراگونز داگما 2 هم اکنون روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 تیر 1403 بروزرسانی: 14 تیر 1403 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 2279

به "آپدیت تازه دراگونز داگما 2 تنظیمات گرافیکی را به کنسول ها اضافه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت تازه دراگونز داگما 2 تنظیمات گرافیکی را به کنسول ها اضافه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید