آپدیت تازه بالدورز گیت 3 مادها را به نسخه کنسولی بازی اضافه می نماید

به گزارش مجله پیامکی، آپدیت تازه بازی بالدورز گیت 3 (Baldurs Gate 3) با عنوان Patch 7 که در گذشته روی رایانه های شخصی در دسترس قرار گرفته بود، بالاخره روی کنسول ها نیز عرضه شده است.

آپدیت تازه بالدورز گیت 3 مادها را به نسخه کنسولی بازی اضافه می نماید

لازم به ذکر است که بازیکنان رایانه ای شخصی اولین کسانی بودند که توانستند این اثر نقش آفرینی پیروز استودیوی لاریان (Larian) را در آگوست 2023 بازی نمایند این بازی سپس در سپتامبر به پلی استیشن 5 نیز رسید و خاتمه سه ماه بعد راهی کنسول های نسل فعلی مایکروسافت شد. نسخه رایانه های شخصی این بازی معمولا اولین نسخه ای است که از آن موقع آپدیت ها را زودتر از بقیه دریافت می نماید. این الگو با پچ 7 این بازی که در 5 سپتامبر به رایانه های شخصی رسید و در نهایت از اول اکتبر (10 مهر) برای کنسول ها نیز در دسترس قرار گرفته ادامه می یابد. این آپدیت چندین نوآوری را معرفی می نماید که بزرگترین آن ها پشتیبانی از مادها است. روشی که لاریان با آن این ویژگی را پیاده سازی نموده، شبیه به نحوه عملکرد ماد ها در بازی های ساخته شده به وسیله بتسدا (Bethesda) است یعنی ابزار های ساخت مادهای این بازی فقط برای رایانه های شخصی هستند، اما مجموعه ای جامع از خلاقیت های کاربران برای بازیکنان کنسول نیز در دسترس است.

ماد های بین پلتفرمی باید با Toolkit رسمی بازی ساخته شوند و تست فنی نیز به وسیله استودیوی لاریان روی آن ها انجام گردد. این فرآیند به سازندگان مادها اجازه می دهد که انتخاب نمایند که می خواهند آثارشان برای کنسول ها منتشر گردد یا خیر. به علت محدودیت های فنی، بعضی از انواع ماد ها واجد شرایط عضویت نیستند، از جمله مواردی که به هر نحوی شیدرهای بازی را تغییر می دهند یا به بعضی از فرمت هایی از فایل ها که به صورت رسمی پشتیبانی نشده اند، تکیه می نمایند. این استودیو بعلاوه مادهایی که سطح برهنگی یا خشونت را افزایش می دهند را نمی پذیرد. بازیکنان کنسول و مک اکنون می توانند با رفتن به منوی تازه ماد بازی، ماد های پچ 7 این بازی را اجرا نمایند. این مادها را می توان غیبرطرفال نیز کرد. البته غیر فعال کردن یا حذف ماد ها می تواند بعضی از فایل های ذخیره موجود را خراب کند، بنابراین به طور کلی بهتر است که در انجام این کار دقت به خرج دهید. در این میان تروفی ها در این بازی هنگام استفاده از ماد ها به طور اتوماتیک غیبرطرفال می شوند. بسته به پلتفرم شما، حجم به روز رسانی تقریبا 12 گیگابایت است.

در این میان فرقی نمی نماید که قدرت مطلق را پذیرفته باشید، به عنوان یک شخصیت قهرمان بازی نموده باشید یا عموما یک تهدید برای جامعه بوده باشید زیرا با این آپدیت تازه، اکنون 13 صحنه سینمایی تازه به بازی اضافه شده که نتایج متفاوتی را برای شیطانی ترین شخصیت های شما ارائه می دهد.حالت اسپلیت اسکرین نیز تغییراتی داشته و ظاهرا هنگامی که همراه با دوستتان در بازی به هم نزدیک می گردد، دو صفحه با هم ادغام می گردد تا تجربه مجذوب کننده تری را ارائه دهد.

از طرفی اکنون با گزینه های دشواری و شخصی سازی اضافه شده، از جمله اقدامات افسانه ای تازه و بعلاوه برطرف اشکال های متعدد، حالت Honour Mode نیز بهتر از قبل شده است. در نهایت همانطور که انتظار می رود، بهبودهایی جزئی در گیم پلی در کنار برطرف باگ های مختلف نیز با این آپدیت تازه همراه شده است که آن را در برترین شرایط برای بازیکنانی که هنوز آن را آغاز ننموده اند، قرار می دهد.

بالدورز گیت 3 در حال حاضر روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی در دسترس است. شما می توانید فهرست کامل این تغییرات را از این نشانی مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 مهر 1403 بروزرسانی: 15 مهر 1403 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 2295

به "آپدیت تازه بالدورز گیت 3 مادها را به نسخه کنسولی بازی اضافه می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت تازه بالدورز گیت 3 مادها را به نسخه کنسولی بازی اضافه می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید