آرنولد 25 خانه بسیار کوچک به بی خانمان ها هدیه کرد

به گزارش مجله پیامکی، آرنولد شوارتزنگر، بازیگر سینما و فرماندار پیشین استان کالیفرنیا، 25 خانه بسیار کوچک به بی خانمان های لس آنجلس هدیه داد.

آرنولد 25 خانه بسیار کوچک به بی خانمان ها هدیه کرد

به گزارش خبرنگاران، این ستاره پیشین هالیوود 250 هزار دلار از دارایی خود را اهدا کرد تا یک سازمان غیرانتفاعی این خانه های بسیار کوچک را به منظور اسکان بی خانمان ها تهیه کند.

این سیاستمدار 74 ساله، در توئیتر خود نوشت: امروز کریسمس را زودتر جشن می گیرم. 25 خانه ای که به بی خانمان اهدا نموده بودم، اکنون اینجا در لس آنجلس برپا شدند. زمان فوق العاده ای را به تبادل نظر با این قهرمانانمان گذراندم و آن ها را به خانه های خودشان خوش آمد گفتم.

قهرمان پیشین پرورش اندام و هنرپیشه فیلم های هالیوودی، گفت: دست و دلبازی ماهیت اصلی کریسمس است. همه شما این توان را دارید که به دیگران در این تعطیلات یاریی کنید. لزومی ندارد کار بزرگی باشد. صرف تنها چند دقیقه از وقت خود برای یاری کردن به دیگران، کافی است.

شهر لس آنجلس به تازگی با الگوی خانه های بسیار کوچک، می کوشد تا با مشکل بی خانمانی مقابله کند. هر واحد این خانه ها شش متر مربع مساحت دارد و به سرعت می توان آن را را برپا کرد. در هر یک از آن ها دو تخت، بخاری، دستگاه تهویه هوا و میزی کوچک وجود دارد.

طبق آمار سازمان های امدادی، 14 هزار بی خانمان در خیابان های شهر لس آنجلس شب را صبح می نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 2017

به "آرنولد 25 خانه بسیار کوچک به بی خانمان ها هدیه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرنولد 25 خانه بسیار کوچک به بی خانمان ها هدیه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید