تور بلغارستان: رقابت لاک پشت و حلزون همزمان در داکا و منار صوفیه بلغارستان

به گزارش مجله پیامکی، تهران (پانا) - فیلم سینمایی لاک پشت و حلزون به کارگردانی رضا حماسی در جشنواره داکا در بنگلادش و جشنواره منار صوفیه در بلغارستان با دیگر آثار سینمایی دنیا رقابت می نماید.

تور بلغارستان: رقابت لاک پشت و حلزون همزمان در داکا و منار صوفیه بلغارستان

با ما سفر کنید و با تور بلغارستان از معماری شگفت انگیز اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای صوفیه را ببینید.

به گزارش مشاور رسانه ای پروژه، فیلم سینمایی لاک پشت و حلزون به کارگردانی رضا حماسی، تهیه کنندگی هوشنگ نورالهی و رضا حماسی و نویسندگی محسن رضایی در بخش سینمای دنیا بیستمین جشنواره فیلم داکا در بنگلادش برای کسب جایزه برترین فیلم از نگاه مخاطبین با دیگر آثار منتخب در این بخش رقابت به رقابت می پردازد و به صورت همزمان در بخش رقابتی فیلم های داستانی چهاردهمین دوره جشنواره منار صوفیه در بلغارستان نیز با دیگر آثار راه یافته در این بخش رقابت خواهد نمود.

جشنواره بین المللی فیلم داکا یکی از جشنواره های مهم جنوب آسیاست که از سال 1992 میلادی با همکاری انجمن فیلم رنگین کمان و با شعار فیلم بهتر، مخاطب بهتر و جامعه بهتر فعالیت خود را شروع نموده است. بیستمین دوره این جشنواره با نمایش آثار منتخب از 60 کشور دنیا در بخش های مختلفی همانند مسابقه آسیا، فیلمسازان زن، سینمای دنیا، بزرگداشت، پانورامای بنگلادش، فیلم های بچه ها، سینمای معناگرا و آثار کوتاه و مستقل برگزار می گردد.

جشنواره منار صوفیه از سال 2009 در شهر صوفیه مرکز بلغارستان شروع به کار نموده و هرساله برترین آثار سینمایی، مستند و کوتاه را از کشورهای خاورمیانه، آسیای میانه و شمال آفریقا به نمایش می گذارد. این جشنواره به عنوان یکی از بزرگ ترین رویدادهای فرهنگی منطقه بالکان شناخته می گردد و در دوره گذشته (پیش از پاندمی کرونا) میزبان بیش از 10هزار مخاطب بوده است.

جشنواره داکا از تاریخ 25 دی تا 3 بهمن (15 تا 23 ژانویه 2022) در شهر داکای بنگلادش و جشنواره منار صوفیه نیز در تاریخ 24 دی تا 10 بهمن (14 تا 30ژانویه) بصورت فیزیکی و آنلاین برگزار می گردد.

پخش بین المللی فیلم لاک پشت و حلزون به عهده موسسه ای فیلمپرو به مدیریت محمدعلی غیاثوند است.

علی مصفا، لیلا زارع، سام نوری، مهران نائل و البرز کروبه (بازیگر کودک) گروه بازیگران اصلی این پروژه را تشکیل می دهند.

پانته آ مهدی نیا، محمد نریمانی، حمید خردمندی، زهره حجازی و علی رستگاری دیگر بازیگران فیلم سینمایی لاک پشت و حلزون هستند.

در خلاصه داستان لاک پشت و حلزون آمده است: پدرام ده ساله با مادرش افسانه زندگی می نماید و مسائل زیادی با او دارد. افسانه قصد ازدواج دارد ولی با مخالفت پدرام روبه روست و علت مسائل پدرام را همین مسئله می داند. پدرام با جوان عجیب و غریبی آشنا می گردد و یک رابطه دوستی پنهانی بین آن ها شکل می گیرد…

مدیر فیلمبرداری: امین جعفری، مدیر صدابرداری: رشید دانشمند، طراح صحنه: پیغام اسکندری، طراح لباس: لیلا تاج دینی، طراح گریم: لیلا سانی، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریز: فواد چاومه، منشی صحنه: آنیتا فیروزبخت، رویا بابابیگی، مدیر فراوری: جواد راهزانی، مجری طرح: حسین بشگرد و علی مردانه، تدوین: پویا اشتهاردی، صداگذاری: امیر حسین قاسمی، اصلاح رنگ: علیرضا مجیری، جلوه های ویژه: امین انتشاری، عکاس: علی بیات، هوتن کروبه، سرمایه گذاران: گروه سینمایی اپیک و مریم طالبی، مشاور رسانه ای: مریم قربانی نیا.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 بهمن 1400 بروزرسانی: 2 بهمن 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1897

به "تور بلغارستان: رقابت لاک پشت و حلزون همزمان در داکا و منار صوفیه بلغارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور بلغارستان: رقابت لاک پشت و حلزون همزمان در داکا و منار صوفیه بلغارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید