خورشید بهترین فیلم جشنواره قطر شد

به گزارش مجله پیامکی، فیلم سینمایی خورشید اثر مجید مجیدی همزمان با تعیین شدن پخش‌کننده بین المللی خود به عنوان بهترین فیلم جشنواره اجیال قطر معرفی گردید.

خورشید بهترین فیلم جشنواره قطر شد

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانششجو شرکت استراد ریلیسینگ Strand Releasing حق پخش فیلم خورشید ساخته مجید مجیدی را به دست آورده است. این فیلم که سال جاری نماینده سینمای ایران در شاخه بهترین فیلم بین المللی جوایز سینمایی اسکار است به وسیله این کمپانی در آمریکا اکران خواهد شد.

مارکوس هو مدیر شرکت یادشده در اختیار دریافت حق توزیع فیلم خورشید را موفقیت عظیم برای این کمپانی توصیف و بیان کرد از این که فیلم مهیج خورشید را به مخاطبان آمریکایی عرضه خواهد نمود، هیجان زده است.

مجید مجیدی نیز با تشکر از وی و قدردانی از مخاطبان و منتقدان آمریکایی برای واکنش به فیلم جدیدش به ورایتی، گفت: از این که فیلم جدیدم فرصت نمایش برای نسل جدیدی از مخاطبان آمریکایی و به ویژه مخاطبانی را خواهد یافت که نسبت به بچه ها احساس همدردی دارند، بسیار هیجان زده ام.

فیلم خورشید ساخته مجیدی اولین نمایش بین المللی خود را در بخش رقابتی هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ونیز تجربه کرد. روح الله زمانی توانست جایزه مارچلو ماسترویانی ویژه بهترین بازیگران نوظهور جشنواره را از آن خود کند. این فیلم اخیرا نیز جایزه بهترین فیلم هشتمین جشنواره اجیال دوحه در کشور قطر را نیز به خود اختصاص داده است.

خورشید روایتگر داستان پسربچه‌ای 12 ساله به نام علی و دوستانش است که برای یاری به خانواده هایشان به سختی کار می‌کنند و برای گذران زندگی بعضی مواقع جرائم کوچکی نیز انجام می‌دهند. علی توسط فردی برای پیدا کردن یک گنج که زیر مدرسه‌ای پنهان شده مامور می‌شود و ...

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1278

به "خورشید بهترین فیلم جشنواره قطر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خورشید بهترین فیلم جشنواره قطر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید