کاسمیرو از خطر از دست دادن ال کلاسیکو دور شد

به گزارش مجله پیامکی، بخشیده شدن یکی از اخطارهای هافبک برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید، خطر محروم شدن او از مصاف با بارسلونا را کاهش داد.

کاسمیرو از خطر از دست دادن ال کلاسیکو دور شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه مارکا، دادگاه ورزش اسپانیا کارت زردی را که کاسمیرو در بازی اخیر تیم فوتبال رئال مادرید مقابل ویارئال گرفت، لغو کرد.

کاسمیرو در آخرین دقیقه بازی هفته سوم رئال مادرید در خانه ویارئال کارت زردی گرفت که به زعم مسئولان باشگاه رئال مادرید حاصل اشتباه داور مسابقه برای تشخیص صحنه بوده است و به همین دلیل آنها نسبت به این تصمیم داور اعتراض کردند.

این یکی از چهار کارت زردی بود که کاسیمرو از ابتدای فصل جاری دریافت کرد و به همین دلیل این احتمال وجود داشت که او با دریافت یک کارت زرد دیگر در بازی هفته آینده تیمش مقابل مایورکا، پنج اخطاره و ال کلاسیکویی که قرار است دو هفته دیگر به میزبانی بارسلونا برگزار گردد را از دست بدهد.

با بخشیده شدن کارت زرد کاسمیرو در بازی مقابل ویارئال، تعداد اخطارهای او به سه تا کاهش یافت و از دغدغه های زین الدین زیدان، سرمربی کهکشانی ها کاسته شد به خصوص که این مرد فرانسوی با بحران مصدومیت در خط میانی تیمش روبرو است و دو هافبک تیمش تونی کروس و لوکا مودریچ آسیب دیده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 467

به "کاسمیرو از خطر از دست دادن ال کلاسیکو دور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاسمیرو از خطر از دست دادن ال کلاسیکو دور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید