وزش باد شدید در نیمه غربی و جنوبی تهران، آلودگی هوا از فردا

به گزارش مجله پیامکی، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی پنج روز آینده آسمان استان تهران، نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف وباران و احتمال کولاک ومه پیش بینی می گردد.

وزش باد شدید در نیمه غربی و جنوبی تهران، آلودگی هوا از فردا

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، براساس داده و نقشه های پیش یابی هواشناسی، شرایط جوی استان تهران، طی امروز (15دی ماه) نیمه ابری تا ابری و در برخی ساعات همراه با وزش باد شدید به خصوص در نیمه غربی و جنوبی است که در ارتفاعات استان همراه با بارش برف و احتمال کولاک و مه پیش بینی می گردد.

از روز پنجشنبه (16دی ماه) تا یکشنبه (19دی ماه) با استقرارجوی پایدار، شرایط جوی استان، آسمانی صاف تا قسمتی ابری و در منطقه ها پر تردد شهری همراه با غبار محلی و به تدریج انباشت آلاینده ها پیش بینی می گردد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آبعلی با دمای 7- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران نیز فردا (16دی ماه) صاف و گاهی همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای 10 و 2 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

آسمان مرکز پس فردا (17دی ماه) صاف و همراه با غبار محلی پیش بینی می گردد و دمای هوا در گرم ترین و سردترین زمان به 10و4درجه سانتیگراد می رسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1994

به "وزش باد شدید در نیمه غربی و جنوبی تهران، آلودگی هوا از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزش باد شدید در نیمه غربی و جنوبی تهران، آلودگی هوا از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید