واکنش طارمی به کسب عنوان بهترین بازیکن زمین

به گزارش مجله پیامکی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو پرتغال در واکنش به کسب عنوان بهترین بازیکن زمین گفت: برد پورتو مهمتر از درخشش من است و برای رسیدن به عنوان قهرمانی از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

واکنش طارمی به کسب عنوان بهترین بازیکن زمین

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال پورتو با درخشش ستاره ایرانی خود پیروز شد شب گذشته تیم ویتوریا گیمارش را شکست دهد و یک گام بلند به سوی قهرمانی لیگ پرتغال بردارد.

مهدی طارمی در این ملاقات پیروز شد تک گل بازی را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه ویتوریا گیمارش کند. طارمی بعلاوه با گرفتن 2 پنالتی از مدافعان در خاتمه به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از خاتمه این بازی در گفت وگو با سایت لیگ فوتبال پرتغال با اشاره به درخشش خود گفت: مهم تر از درخشش من، برد تیم فوتبال پورتو است. این پیروزی بسیار مهم و می تواند پورتو را در آستانه قهرمانی قرار دهد. از گلزنی بسیار خوشحالم و امیدوارم در بازی های آینده نیز بتوانم پیروز شویم تا در نهایت جام قهرمانی به پورتو برسد.

درخشش مهدی طارمی در لیگ فوتبال پرتغال موجب شده تا تیم های بزرگ اروپایی نگاه ویژه ای به این مهاجم ایرانی داشته باشند. تیم میلان یکی از باشگاه هایی است که خواستار به خدمت گرفتن پسر بوشهری فوتبال ایران است. از طارمی به عنوان گزینه جانشینی زلاتان ابراهیمویچ در تیم میلان یاد می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 2038

به "واکنش طارمی به کسب عنوان بهترین بازیکن زمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش طارمی به کسب عنوان بهترین بازیکن زمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید