والدین مثبت 12 را بشنوند

به گزارش مجله پیامکی، برنامه مثبت 12 دوشنبه 29 شهریور موضوع مقاومت دانش آموزان در برابر شرکت در کلاس های حضوری را مورد آنالیز قرار می دهد.

والدین مثبت 12 را بشنوند

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه مثبت 12 به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر دوشنبه 29 شهریور موضوع مقاومت دانش آموزان بعد از 2 سال در برابر شرکت در کلاس های حضوری را مورد آنالیز قرار می دهد.

فاطمه بی تقصیر تهیه کننده برنامه در این باره شرح داد: مسلماً هر برنامه ای بر مبنای اهدافی روانه آنتن می گردد و برنامه مثبت 12 هم مستثنی از این موضوع نیست. این برنامه مختص والدینی است که فرزند نوجوان دارند و به آن ها آموزش های لازم درباره رفتار های نوجوانان داده می گردد.

وی ادامه داد: روز دوشنبه 29 شهریور به موضوع نوجوانان می پردازیم که 2 سال است به علت کرونا به صورت غیرحضوری در کلاس ها شرکت نموده اند و حالا در برابر شرکت در کلاس های حضوری مقاومت دارند. در این برنامه سایناز مودت روانشناس متخصص بچه ها و نوجوانان در این باره صحبت می نماید. کارشناس در این برنامه طرح مساله می نماید و بعد راه چاره ارائه می دهد. مخاطبین هم می توانند سوالاتشان را از کارشناس در فواصل برنامه بپرسند.

این برنامه روز های شنبه و دوشنبه ساعت 16:30 از گروه بهداشت و روان رادیو سلامت روانه آنتن می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مهر 1400 بروزرسانی: 5 مهر 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1765

به "والدین مثبت 12 را بشنوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والدین مثبت 12 را بشنوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید