هم تیمی مجید حسینی از ترس کرونا، قراردادش با ترابزون اسپور را فسخ کرد

به گزارش مجله پیامکی، بازیکن نیجریه ای تیم فوتبال ترابزون اسپور از ترس ابتلا به کرونا، عطای بازی در این تیم را به لقایش بخشید و خاک ترکیه را ترک کرد.

هم تیمی مجید حسینی از ترس کرونا، قراردادش با ترابزون اسپور را فسخ کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ESPN، جان اوبی میکل هافبک نیجریه ای تیم فوتبال ترابزون اسپور که مجید حسینی نیز در آن توپ می زند، به نشانه اعتراض به تداوم بازی های سوپرلیگ ترکیه در بحبوحه شیوه ویروس کرونا در نقاط مختلف جهان، ترکیه را ترک کرد.

ترابزون اسپور با انتشار بیانیه ای گفت که جان اوبی میکل که سال گذشته به این تیم پیوست و تا ماه می 2021 هم قرارداد دارد با کسب مجوز از مسئولان باشگاه اقدام به ترک ترکیه نموده و به این ترتیب قرارداد فی مابین آنها به صورت دوجانبه فسخ شده است.

بازیکن سابق چلسی روز شنبه هفته جاری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشته بود: از فوتبال چیزهای مهمتری هم در زندگی وجود دارد. من اینجا راحت نیستم و نمی خواهم در این شرایط دیگر فوتبال بازی کنم. همه باید الان در خانه و کنار خانواده ها و عزیزان شان باشند. در چنین برهه حساسی که جهان به تلاطم افتاده است، فصل باید تعلیق گردد.

در حالی که در اروپا تمامی لیگ های عظیم از جمله، سری A، لالیگا، لیگ برتر انگلیس، بوندس لیگا و لوشامپیونه و حتی رقابت های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا به حالت تعلیق در آمده اند و یوفا نیز با تعویق یورو 2020 موافقت نموده است، مسئولان فوتبال ترکیه هنوز پشت درهای بسته اقدام به برگزاری بازی ها می نمایند.

شیوع کرونا در سراسر جهان تا کنون 190 هزار نفر را مبتلا نموده و باعث مرگ هفت هزار و 500 نفر شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 826

به "هم تیمی مجید حسینی از ترس کرونا، قراردادش با ترابزون اسپور را فسخ کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هم تیمی مجید حسینی از ترس کرونا، قراردادش با ترابزون اسپور را فسخ کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید