هشت کشوری که می توان برای بازنشستگی به آنها سفر کرد

به گزارش مجله پیامکی، در بعضی از کشورهای خارجی بازنشستگان از محبوبیت و جایگاه خوبی برخوردار هستند. شما نیز اگر تمایل دارید تا ساکن خارج از کشور شوید ضروری است تا کشورهایی را از نظر بگذرانید. خوشبختانه فهرستی از برترین کشورهایی که می توان دوران بازنشستگی را در آنها سپری کرد در دسترس است. بعضی از این کشورها جزو کشورهایی هستند که ارزش پول شما در آنها چند برابر می گردد. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

هشت کشوری که می توان برای بازنشستگی به آنها سفر کرد

در مطالب حاضر چند کشور که کیفیت زندگی در آنها بالا است و می توان برای گذران دوره بازنشستگی به این کشورها اعتماد کرد معرفی می شوند. مجله گردشگری خبرنگاران

گذراندن دوره بازنشستگی

گذراندن دوره بازنشستگی در کاستاریکا

این کشور آب و هوایی معتدل دارد، سرشار از چشم اندازهای زیبا است و سواحل آن زبانزد خاص و عام است. کاستاریکا جزو کشورهای مهاجرپذیر است و فرایند اخذ اقامت در آن ساده و آسان است. با عایدی ماهیانه هزار دلار در ماه می توانید با استانداردهای عالی زندگی خوبی پیش رو داشته باشید.

گذراندن دوره بازنشستگی در مکزیک

این کشور به خاطر این که در نزدیکی ایالات متحده آمریکا قرار گرفته است بیش از یک میلیون متقاضی بازنشسته خارجی برای اقامت دارد. کسانی که پیروز به اخذ اقامت در مکزیک می شوند می توانند از زندگی در ساحل لذت ببرند و از نظر زبانی هم مشکل خاصی نداشته باشند چون بیشتر بومیان مکزیک به زبان انگلیسی مسلط هستند. افزون بر اینها، ساکنان بومی بالای 60 سال در مکزیک در زمینه خدمات مسافرت هوایی، خرید خواروبار و رستوران از تخفیف های ویژه بهره مند هستند. فستیوال های مکزیک

گذراندن دوره بازنشستگی در پاناما

سواحل زیبا و زندگی ارزان از جمله دلایلی است که بازنشستگان را به پاناما می کشاند. با ماهی 2 هزار دلار عایدی می توان در این کشور زندگی مناسبی داشت. بادهایی که از سمت اقیانوس می وزد موجب شده است تا پاناما آب وهوایی معتدل داشته باشد. علاوه بر این ها، کسانی که به این کشور مهاجرت نموده اند شاهد برگزاری جشنواره های موسیقی و دیگر رویدادهای هیجان انگیز هستند. بعلاوه در پانام ویزای پنسیونادو با تخفیف به بازنشستگان ارایه می گردد.

گذراندن دوره بازنشستگی در اکوادور

اکوادور کشوری است که در آن شهرهای ساحلی به وفور یافت می گردد. اکوادور سرزمین منطقه ها گرم و آفتابی و سرشار از منظره ها چشم گیر بی نظیری است که هر مهاجری را که در پی گذران زندگی راحت و بی دردس است به سوی جذب می نماید. اکوادور از جمله معدود کشورهایی است که همه نوع شرایط آب و هوایی برای اقامت مهاجرت نمایندگان دارد. سوای از این موارد، وسایل نقلیه عمومی در این کشور به قدری زیاد است که هیچ نیازی به استفاده از خودروهای شخصی نیست. بعلاوه کرایه اتوبوس تنها 25 سنت و کرایه تاکسی سه دلار است.

گذراندن دوره بازنشستگی در مالزی

بازنشستگانی که زندگی در مالزی را انتخاب می نمایند با فرهنگی غنی و چشم اندازهایی شگفت انگیز سروکار خواهند داشت. در این کشور امکانات زندگی مدرن با قیمت های ارزان عرضه می گردد. مهاجرت نمایندگان در این مالزی زندگی آرام و راحتی پیش رو خواهند داشت. اجاره های ارزان قیمت، غذاهای خوشمزه خیابانی و مراکز خرید دیدنی و مجذوب کننده از جمله جاذبه های کشور مالزی است. هزینه سفر به مالزی

گذراندن دوره بازنشستگی در کلمبیا

بازنشستگانی که در پی زندگی با استاندارد بالا و هزینه پایین هستند باید بدانند که کشور کلمبیا دارای این ویژگی است. با عایدیی بین 1700 تا 2200 دلار می توان در کلمبیا آپارتمانی فوق العاده ای اجاره کرد، از خدمات نظافت بهره مند شد و دست آخر هم مبلغی برای خرید از فروشگاه ها و دیگر مخارج کنار گذاشت. بعلاوه به لطف آب و هوای معتدل هزینه انرژی مصرفی بسیار ناچیز است.

گذراندن دوره بازنشستگی در پرتغال

بازنشستگان معمولا به خاطر آب و هوای گرم، امکانات و گزینه های اقامتی رو به پرتغال می آورند. پرتغال که به عنواو سومین کشور امن دنیا شناخته شده است گزینه بسیار مناسبی برای مهاجران بازنشسته از نظر سبک زندگی است. در این کشور نه تنها می توان با عایدی ماهیانه 1500 دلار زندگی راحتی داشت بلکه از مراقبت های بهداشتی بی نظیری هم برخوردار است. جاذبه های گردشگری پرتغال

گذراندن دوره بازنشستگی در نیکاراگوئه

این کشور سرزمین بسیاری از فرصت ها و ماجراجویی ها است. بازنشستگانی که قصد مهاجرت دارد معمولا نیکاراگوئه را کشوری زیبا می بینند برخوردار از چون آب و هوای استوایی است و همین ویژگی مهاجران بسیاری را جذب خود نموده است. گذشته از هزینه های پایین زندگی، دولت نیکاراگوئه توجه خاصی به بازنشستگان خارجی دارد. شما نیز اگر بازشسته باشید و در این کشور اقامت کنید معاف از پرداخت هر گونه مالیات خواهید شد.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1888

به "هشت کشوری که می توان برای بازنشستگی به آنها سفر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشت کشوری که می توان برای بازنشستگی به آنها سفر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید