نیوکاسل در خانه برابر استوک سیتی متوقف شد

به گزارش مجله پیامکی، خبرنگاران: با تساوی تیم های نیوکاسل و استوک سیتی در استادیوم سنت جیمز پارک، هفته بیست وچهارم لیگ برتر انگلیس دنبال شد.

نیوکاسل در خانه برابر استوک سیتی متوقف شد

جهت دریافت خدمات بازسازی و نوسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، هفته بیست وچهارم لیگ برتر انگلیس امشب (یکشنبه) با انجام یک ملاقات دنبال شد که در آن تیم فوتبال نیوکاسل در خانه اش برابر استوک سیتی به تساوی یک بر یک رضایت داد.

جک کولباک در دقیقه 75 گل نخست را برای نیوکاسل به ثمر رساند و پیتر کراوچ در دقیقه 90 کار را برای استوک سیتی به تساوی کشاند. با این نتیجه نیوکاسل 31 امتیازی شد اما نتوانست جای استوک سیتی 33 امتیازی را در رده دهم جدول بگیرد.

در آخرین بازی از هفته بیست وچهارم لیگ برتر انگلیس از ساعت 19:45 امشب به وقت تهران منچستریونایتد برای پس دریافت رده سوم جدول از ساوتهمپتون به خانه وستهام می رود.

در جدول رده بندی رقابت ها، پس از چلسی 56 امتیازی، منچسترسیتی 49 امتیازی در رده دوم واقع شده است و ساوتهمپتون 45 امتیازی رده سوم را به خود اختصاص داده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 677

به "نیوکاسل در خانه برابر استوک سیتی متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیوکاسل در خانه برابر استوک سیتی متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید