نمونه عکس های گرفته شده با پیکسل 3 لایت لو رفت

به گزارش مجله پیامکی، هفته گذشته اولین عکس ها از یک گوشی پیکسل منتشر شد که جک هدفون داشت. این عکس ها که از یک بلاگ روسی منتشر شده بود، دستگاهی را نشان می داد که احتمالا به زودی و با نام پیکسل 3 لایت با آن آشنا می شویم. این دستگاه بیش از هر چیزی به یک نسخه میان رده از پیکسل 2 شبیه است تا پیکسل 3.

نمونه عکس های گرفته شده با پیکسل 3 لایت لو رفت

حالا همان بلاگ روسی در تازه ترین اقدام خود، عکس هایی که با دوربین این گوشی ثبت نموده را منتشر نموده است. اکثر این عکس ها در فضای باز گرفته شده اند و به نظر گوشی میان رده گوگل نیز همچنان دوربین بسیار خوبی دارد. البته این نکته را هم فراموش نکنیم که این دستگاه یک نمونه پروتوتایپ بوده و ممکن است نرم افزار مربوط به دوربین آن، هنوز نهایی نشده باشد.

این عکس ها نوید یک دوربین خیلی خوب در این گوشی را می دهند. مخصوصا عکسی که از ظرف میوه گرفته شده، هم به خوبی عملکرد حالت پرتره در عکاسی این گوشی را نشان می دهد و هم میزان ثبت جزئیات را به خوبی نشان می دهد. همچنین در همین عکس به نظر نور اتاق چندان زیاد نیست اما دوربین این گوشی توانسته نتیجه ای بالانس را ثبت کند. دیگر عکس ها که در فضای بیرون گرفته شده اند نیز هوای ابری را به خوبی نشان می دهند. معمولا گوشی ها و دوربین ها نمی توانند در هوای ابری جزئیات آسمان و زمین را به این دقت ثبت نمایند و برای ثبت چنین عکسی به تکنیک HDR احتیاج است.

این گوشی برای دوربین اصلی به یک سنسور 12 مگاپیکسلی مجهز شده و برای دوربین سلفی نیز یک سنسور 8 مگاپیکسلی خواهد داشت. روی کاغذ که این اعداد با پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال یکی هستند (اگر دوربین دوم سلفی گوشی های پیکسل 3 را فاکتور بگیریم). درواقع در حال حاضر هیجان انگیزترین نکته درباره این گوشی این است که ببینیم آیا این گوشی میان رده می تواند به خوبی پیکسل 3 عکس برداری کند؟ برای این موضوع باید صبر کنیم تا نمونه تصاویر ثبت شده با پیکسل 3 و پیکسل 3 لایت منتشر گردد و بعد مقایسه کنیم که گوشی میان رده گوگل تا چه حد می تواند خوب ظاهر گردد.

در مورد مشخصات سخت افزاری این گوشی هنوز اطلاع دقیقی در دسترس نیست. اما آنطور که شایعات خبر می دهند، قیمت این دستگاه بین 400 تا 500 دلار معین خواهد شد. شما درباره پیکسل 3 لایت چه فکر می کنید؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 80

به "نمونه عکس های گرفته شده با پیکسل 3 لایت لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمونه عکس های گرفته شده با پیکسل 3 لایت لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید