نشست چهارجانبه تروئیکای اروپا و آمریکا درباره ایران

به گزارش مجله پیامکی، منابع خبری گزراش داده اند وزرای خارجه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان قرار است به زودی یک نشست مجازی درباره ایران برگزار نمایند.

نشست چهارجانبه تروئیکای اروپا و آمریکا درباره ایران

با ما سفر کنید و با هزینه سفر به اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، منابع خبری امروز پنجشنبه (15 بهمن/4 فوریه) گزارش داده اند وزرای خارجه سه کشور اروپایی و آمریکا به زودی یک نشست مجازی درباره ایران برگزار می نمایند.

خبرگزاری رویترز به نقل از چهار منبع مطلع به این مسئله نوشت وزرای خارجه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان درباره چگونگی احیای توافق هسته ای برجام تبادل نظر خواهند کرد.

این منابع که خواسته اند هویتشان پنهان بماند زمان دقیق برگزاری این نشست را اعلام ننموده اند. دو نفر از آنها گفته اند این نشست ممکن است همین آدینه برگزار گردد و دو نفر دیگر زمان آن را هفته آینده اعلام نموده اند.

امروز نیز وزارت خارجه روسیه خاطرنشان کرد که آمریکا سیگنال هایی را مبنی بر تمایل برای بازگشت به برجام ارسال می نماید حال آنکه مسکو آماده همکاری با همه طرفین ازجمله دولت جدید واشنگتن در این زمینه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1423

به "نشست چهارجانبه تروئیکای اروپا و آمریکا درباره ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست چهارجانبه تروئیکای اروپا و آمریکا درباره ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید