موفقیت 70 درصدی مذاکرات سرمایه گذاری درکافه سرمایه

به گزارش مجله پیامکی، 70 درصد جلسات (350 جلسه) بخش کافه سرمایه نمایشگاه اینوتکس 2020 با موفقیت به دور بعدی مذاکرات راه یافتند.

موفقیت 70 درصدی مذاکرات سرمایه گذاری درکافه سرمایه

به گزارش خبرگزاری مالی ایران ، یکی از بخش های مهم نهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس، که از 22 تا 25 مرداد ماه بصورت مجازی برگزار شد، کافه سرمایه بوده است.

این رویداد فرصت ویژه برای صاحبان شرکت های نوپا و استارتاپ ها جهت جذب سرمایه و مذاکره با سرمایه گذاران بود.

این رویداد، جهت تسهیل امر جذب سرمایه و ایجاد زمینه رشد برای استارتاپهای برتری که نیاز به جذب سرمایه دارند، تدارک دیده شده بود و در آن استارتاپها به فرصت ارائه طرح های خود به شبکه سرمایه گذاران دست پیدا کردند.

در این رویداد 25 استارتاپ متقاضی سرمایه و 62 سرمایه گذار حقیقی و حقوقی حضور داشتند.

نحوه برگزاری این رویداد بدین صورت طراحی شده بود که نماینده هر شرکت یا سرمایه گذار، در اتاق اختصاصی خود بصورت آنلاین حاضر شده و استارتاپها در مدت زمان مشخص به صورت خصوصی خود را به آن ها معرفی می کردند.

در این جلسات خصوصی، سرمایه گذاران به بررسی ابعاد مختلف استارتاپها پرداختند و در صورت علاقه مندی به طرح ها و تمایل به سرمایه گذاری روی آن ها، تقاضای جلسات بیشتر برای مذاکره با استارتاپها را مطرح کردند.

در اولین روز از کافه سرمایه تعداد 70 جلسه خصوصی آنلاین، بین استارتاپها و سرمایه گذاران برگزار شد و در دومین روز از این رویداد، تعداد جلسات استارتاپها و سرمایه گذاران به بیش از 100 جلسه رسید. در سومین و چهارمین روز از کافه سرمایه نیز، شاهد برگزاری 180 جلسه سرمایه گذاری بودیم.

در کافه سرمایه اینوتکس 2020، مجموعا 350 جلسه سرمایه گذاری تنظیم و برگزار شد.

در این رویداد، استارتاپها از حوزه های مختلفی از قبیل BI، AI، IT، IOT، سلامت، آموزش، تولید محتوا، صنعت، پزشکی، گردشگری، کشاورزی، هنر، مد و پوشاک و مواد غذایی حضور داشتند.

محدوده مذاکرات، گفتگو پیرامون مسائلی شامل طرح کسب و کار و طرح مالی، میزان مشارکت و حدنصاب سهام، نحوه مدیریت شرکت، نحوه تامین مالی و تمام موضوعات مرتبط برای شکل گیری همکاری و سرمایه گذاری بود.

با توجه به آمار به دست آمده از بازخورد سرمایه گذاران، 70 درصد این جلسات (350 جلسه) با موفقیت به دور بعدی مذاکرات راه یافتند که قرار است جلسات بیشتری برای آن ها تنظیم شود.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 1130

به "موفقیت 70 درصدی مذاکرات سرمایه گذاری درکافه سرمایه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت 70 درصدی مذاکرات سرمایه گذاری درکافه سرمایه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید