من قول می دهم پرسپولیس قهرمان گردد ، منتظر اتفاقات نگران کننده در استقلال باشید

به گزارش مجله پیامکی، پیشکسوت سرخ ها گفت: من فکر می کنم موفقیت پرسپولیس بیشتر به خودش بستگی دارد و در نهایت یک جام داخلی نصیب پرسپولیس خواهد شد هر چند که به نظرم پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در دو جام را هم دارد

من قول می دهم پرسپولیس قهرمان گردد ، منتظر اتفاقات نگران کننده در استقلال باشید

به گزارش خبرنگاران جمشید شاه محمدی مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است سرمربی سرخ ها چیدمان خوبی به نسبت بازی های قبلی اش در مقابل ملوان داشت و درخشش چند بازیکن مقابل تیم شمالی در راه رقابت برای قهرمانی و برد مقابل ملوان به این تیم یاری زیادی کرد.

روند بازی پرسپولیس مقابل ملوان را چگونه ارزیابی کردید؟

پرسپولیس مقابل ملوان خوب و روان کار کرد و البته تیم شمالی هم انصافاً هیچ گاه در طول بازی به ضدفوتبال روی نیاورد تا بازی پرسپولیس هم به خوبی خصوصاً در فاز تهاجمی جواب بدهد. پرسپولیس سه گل زد و مزد بازی تهاجمی اش را گرفت این در حالی بود که اگر از فرصت های گلزنی بهتر استفاده می شد می توانست با پنج یا شش گل اختلاف به پیروزی برسد اما در هر حال پیروزی و کسب سه امتیاز با سه گل اختلاف هدف پرسپولیس بود که سرخ پوشان به آن رسیدند و به صدر نزدیکتر شدند.

چرا در 30 دقیقه اول پرسپولیس تا حدودی دچار مشکل بود و میهمان بازی پایاپایی با پرسپولیس ارائه داد؟

در چرخش توپ مسئله ای وجود نداشت و من مشکل را کمی در خط جلوی تیم می دیدم که البته مقابل ملوان، عبدی خوب و پرتلاش کار کرد و یک گل ساخت هر چند که در یک مورد شاید می توانست بهتر عمل نموده و گل بزند. مهاجم برزیلی هم گل زد و قابل قبول کار کرد. خوشبختانه نقطه عطف این بازی هم درخشش ترابی بود که عالی کار کرد و نسبت به بازی های قبلی اش خیلی قوی تر بود. جدا از آن بازگشت صادقی هم خیلی مثمرثمر بود و این بازیکن با گل زیبا و حضور فعالی که داشت نشان داد یحیی می تواند در حساس ترین مقطع فصل روی او حساب کند. در این بین می خواهم یک نکته دیگر فنی را هم بازگو کنم که به نظرم سرمربی پرسپولیس مقابل ملوان مهدی ترابی را آزاد گذاشته بود. نکته ای که موجب گلزنی و درخشش این بازیکن شد تا او یکی از ستاره های پرسپولیس مقابل تیم شمالی باشد.

فکر نمی کنید مس کرمان در خانه اش مقابل پرسپولیس مشکل ساز شود؟

من فکر نمی کنم تیم کرمانی در آن حد و میزان ای باشد که بتواند برای پرسپولیس مشکل ساز باشد و در واقع اگر پرسپولیس در حد و میزان واقعی اش ظاهر شود هیچ تیمی حریفش نخواهد شد. از طرفی پرسپولیس در کورس قهرمانی است به همین علت قرار نیست حتی در کرمان به مس امتیاز بدهد.

برای قهرمانی پرسپولیس با توجه به شرایط بهتر سپاهان چقدر شانس قائل هستید؟

بازی ما با استقلال در لیگ مشخص کننده است. از سویی به نظرم قدرت سپاهان بیشتر به حضور رامین رضاییان و درخشش این بازیکن در جناح راست باز می شود و اگر تیم های مقابل این نقطه قوت سپاهان را ببندند این تیم چندان پیروز نخواهد بود چون بیشتر با یک مدل فوتبال بازی می نماید. به همین علت من به قهرمانی پرسپولیس در لیگ ایمان و اعتقاد دارم.

در جام حذفی با توجه به قرعه ای که به پرسپولیس خورده چقدر شانس برای برد سرخ پوشان قائل هستید؟

پرسپولیس مقابل تیم های قوی بهتر بازی می نماید از این رو من نگران بازی با گل گهر نیستم و معتقدم اگر پرسپولیس با تیم های ضعیف کار می کرد کارش سخت تر بود. از این رو تیم های مطرح تر با ادعا مقابل پرسپولیس ظاهر می شوند و این مسأله کار را برای پرسپولیس مقابل گل گهر آسانتر می نماید.

در خط حمله حضور چه بازیکنی را بهتر می دانید؟

عبدی شرایط خوبی پیدا نموده و حالا هم خوب می جنگد و هم گلسازی می نماید و هم در کارهای دفاعی مشارکت بیشتری دارد ضمن اینکه از قدرت جوانی هم بهره می برد اما مهاجم برزیلی و آل کثیر هم مهاجمانی هستند که می توان به شکل مثبت روی آنها حساب کرد.

در ادامه راه شانس کدامیک از سه تیم مدعی را بیشتر می دانید؟

قول می دهم پرسپولیس قهرمان می شود چون بیشتر اهالی فوتبال و مردم به پرسپولیس علاقه مند هستند و این تیم پشتوانه مردمی اش قوی تر است از همین رو سپاهان در نهایت نسبت به پرسپولیس کم می آورد و استقلال هم به علت مسائلی که با آن درگیر شده کم کم مشکلاتش بیشتر شده و این موارد روی روند نتیجه گیری اش تأثیر منفی خواهد گذاشت. من فکر می کنم پیروزیت پرسپولیس بیشتر به خودش بستگی دارد و در نهایت یک جام داخلی نصیب پرسپولیس خواهد شد هر چند که به نظرم پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در دو جام را هم دارد چون سه برد در جام حذفی پرسپولیس را به عنوان قهرمانی خواهد رساند.

در رابطه با حضور سرمربی تازه تیم ملی چقدر به پیروزیت تیم ملی کشورمان امیدوارید؟

به نظرم انتخاب خوبی انجام شد و قلعه نویی در تیم ملی پیروز خواهد شد به شرط اینکه به بازیکنان داخلی اتکای بیشتری داشته باشد. به نظرم بازیکنان لژیونر در قیاس با بازیکنان ایرانی حرف شنوی کمتری از مربی وطنی دارند از این رو استفاده بیشتر از بازیکنان داخلی می تواند شرایط پیروزیت برای تیم ملی را بیشتر سازد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 فروردین 1402 بروزرسانی: 19 فروردین 1402 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 2194

به "من قول می دهم پرسپولیس قهرمان گردد ، منتظر اتفاقات نگران کننده در استقلال باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "من قول می دهم پرسپولیس قهرمان گردد ، منتظر اتفاقات نگران کننده در استقلال باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید